Please register
Op donderdag 4 juni zal een 45 minuten durende webinar 💻 u tools en tips geven over het "nieuwe" verkoopproces dat we allemaal moeten opzetten. Met Sales medewerkers die volledig in het bezit zijn van hun middelen, zullen de verkoopresultaten er zijn!
👉🏼 Op de agenda :
✍🏼 Samenvatting :
Wacht niet langer en schrijf je hier in!
De beste verkopers zijn degene die het minst praten maar juist praten. Goed luisteren is dus super belangrijk. Zowel in prospectie als in verkoop moet men de juiste vragen stellen.
In navolging van meerdere georganiseerde opleidingen met verkopers in verschillende domeinen, hebben we een synthese gemaakt van de goede vragen :
Concreet, de goede vragen gesteld door een verkoper staan toe om :
Deze verkoop- en prospectietechnieken mogen u niet het essentiële laten vergeten: het zich reëel interesseren in de andere.
Bij verkoop per telefoon, face-to-face of teleprospectie en telemarketing....wees eerlijk en echt.
De 8 Do's van Video Conferencing Etiquette
De 7 Don'ts van Video Conferencing Etiquette
Aangepast vanuit de bron: St. Leo University Office of Information Technology
Er bestaan verschillende oplossingen voor virtuele vergaderingen:
Vergeet niet dat je de mogelijkheid hebt om schermen en documenten (aangepast voor schermpresentatie) te delen en te chatten om opmerkingen te bevestigen, vragen te stellen, URL-links te delen...
En bovenal: wie doet wat en voor wanneer?
In elke regio van het land, kunnen ZKO’s en KMO’s subsidies genieten van 30 tot 80% voor sommige interventies van PHCom: marktonderzoeken, Sales Process optimisatie, opleidingen...
Het betreft ondernemingen die minder dan 250 werknemers hebben en jaarlijks minder dan 50 miljoen euro omzet maken.
Zie hier de links naar de verantwoordelijke instellingen:
Regio Wallonië
Aanvragen gebeuren on line: www.chequesentreprise.be
Maximum van de toegestane prestaties: van 20 to 60 000 € (op 12 maanden), gesubsidieerd van 50% tot 80% naar gelang het profiel van de onderneming.
Voor de regio Brussel
is alle informatie terug te vinden op de website van de regio: hier
De steun bedraagt tussen 40 en 60% van een missie met maximum 10.000 € subsidie per jaar.
Regio Vlaanderen
Een kleine onderneming kan van 30% subsidie genieten, een middelgrote van 30% . Max. 7.500 € subsidie per jaar. Details zijn te vinden op de website van de KMO Portefeuille : hier
Dit is een opportuniteit voor iedereen: u krijgt dienstverlening tegen een lagere prijs, we kunnen werken op de beste manier, de regio profiteert van uw groei.
Ondernemers dragen een cruciale verantwoordelijkheid in de verwezenlijking van een duurzaam voortbestaan van onze planeet. Hun keuzes wegen zwaarder door dan de som van alle individuele keuzes.
PHCom is er zich van bewust dat we voor heel wat ecologische en maatschappelijke uitdagingen staan, daarom willen we meer doen voor bedrijven die zich op duurzame ontwikkeling concentreren, vandaar dat we dergelijke bedrijven in minimum 50% van onze activiteiten vertegenwoordigen.
Zoals de kolibri in de fabel, doet PHCom haar deel om de bedrijfswereld op een positieve manier te beïnvloeden in wat betreft ecologische voetafdruk, volksgezondheid, samenleving, mobiliteit, klimaat,...
PHCom staat synoniem voor Performance en Harmonie… en om bedrijven beter dan anderen te kunnen helpen in hun commerciële ontwikkeling, hebben we 3 condities gedefinieerd.
Laten we elkaar ondersteunen als ondernemers voor de verwezenlijking van een positief toekomstperspectief en een vredig voortbestaan van onze planeet.
PHCom vindt het belangrijk bedrijven te helpen groeien die helpen in de groei en bloei van mens en planeet. Enkele concrete acties die deel uitmaken van onze diensten:
Enkele voorbeelden van klanten die bijdragen aan een vredig voortbestaan van onze planeet
Het zijn allemaal thema’s die PHCom ten behoeve van haar klanten in de bedrijfswereld onder de aandacht heeft gebracht.
Onze bedenking: Dweilen met de kraan open heeft geen zin, maar met de juiste externe expertise weten bedrijven kostbare energie op een juiste manier te besteden.
En als deze bedrijven een bijdrage kunnen leveren aan het welzijn van de planeet, zijn wij betrokken.