Please register
9 juni komt eraan...
Er zijn 6.500 kandidaten op 330 lijsten om 150 leden van de Kamer te kiezen, 313 zetels in 5 regionale of communautaire parlementen en 22 Europese zetels. Dus in totaal 485 zetels, of 7,5% van de kandidaten.
Vergelijk dit met de benoemingspercentages die we hebben verkregen volgens onze deskundigheid op het gebied van colportage: 13% van de ondervraagden staat open voor een gesprek.
En als we de oninteressante kandidaten elimineren, komen we uit op +/- 25% in de loop van het jaar (veel hoger in de daaropvolgende jaren):
Kortom, één op de 4 geprekwalificeerde bedrijven opent zijn deur.
Je weet op wie je moet stemmen, maar het is niet zeker dat hij wordt gekozen. In het bedrijfsleven, als je weet welke klant je wilt, kunnen we ze gaan zoeken en kun je ze ontmoeten.
Je weet niet op wie je moet stemmen, maar je hoopt dat de beste man wint. In elk geval zie je wel wat er van komt. In het bedrijfsleven kun je vragen stellen en de persoon ontmoeten die past bij wat je zoekt.
Kortom, je kunt kiezen wie je ontmoet door de juiste vragen te stellen.
In de politiek weten we niet echt wat er uit zal komen en moeten we gewoon doen..... Goed stemmen in ieder geval
Vertaald met DeepL.com (gratis versie)
Het seizoen is aangekomen om uw klanten en/of prospecten uit te nodigen en hen uw nieuwe producten/diensten te laten ontdekken. U organiseert een “ new product launch “, een presentatie van uw diensten, een ontdekkingssessie, een seminar, een conferentie, een congres, een road show .... en u overweegt om uw uitnodigingscampagne te ondersteunen door een telefonische actie.
Enkele tips om uw telefonische actie te doen lukken
Een techniek om positief te werken: stel 3 vragen na een korte presentatie.
Natuurlijk is de aantrekkingskracht van een cadeau of een lekker buffet altijd interessant ... maar bent u er zeker van dat u de juiste persoon van een heel interessant bedrijf ontmoet???
Een laatste tip: denk vanaf het begin tot het "na": De mensen die aanwezig waren opvolgen, de mensen die afwezig waren ook. Het evenement is een onderdeel van een communicatiemix van uw bedrijf, ieder contact vormt een mogelijke commerciële winst.
Om de winstgevendheid en het aantal afspraken te vergroten, is het essentieel om zich te onderscheiden door een uniek, wenselijk en zichtbaar aanbod te presenteren. Hier zijn enkele aanvullende suggesties om dit te bereiken:
🔬 Identificeer uw unieke waarde:
📝 Creëer een wenselijk aanbod:
👁🗨 Verhoog uw zichtbaarheid:
🎨 Toon creativiteit en innovatie:
📣 Communiceer uw waardepropositie effectief:
Door deze strategieën te implementeren, kunt u zich onderscheiden op de markt, uw aanbod aantrekkelijker maken en uw zichtbaarheid vergroten. Dit zal helpen om de aandacht van nieuwe prospects te trekken, het aantal afspraken te verhogen en uiteindelijk de winstgevendheid van uw bedrijf te verbeteren.
PHCom heeft officieel haar podcast kanaal gelanceerd: Performance, Harmonie & Commercial 🎙
Het doel is om direct in contact te komen met het publiek en een community te creëren. We zullen boeiende en informatieve audio-inhoud bieden om de naamsbekendheid en expertpositie van PHCom te versterken.
Door een gebruiksvriendelijk format te gebruiken, willen we een persoonlijkere relatie met luisteraars opbouwen en hun vertrouwen winnen. Daarnaast stelt de podcast ons in staat om onze expertise op ons vakgebied te laten zien en relevante informatie te delen, waardoor onze geloofwaardigheid wordt versterkt.
Een keer per maand hoor je Stéphane en Nadia afwisselend in de rol van meneer of mevrouw Performance en meneer of mevrouw Harmonie. Ze delen advies over onderwerpen als verkoop, het opbouwen van bestanden, technieken voor succesvolle prospectie en nog veel meer!
De podcast is nu beschikbaar op de meeste podcastplatforms, dus aarzel niet om je te abonneren!