phcom - business development
login

Please register

Remember me
Forgot password?
Learning blog
Ilse Jonckers

Subsidies voor verkooporganisatie consultancy

Van Ilse Jonckers, het 01.03.2022

†In elke regio van het land, kunnen ZKOís en KMOís subsidies genieten van 30 tot 80% voor sommige interventies van PHCom: marktonderzoeken, Sales Process optimisatie, opleidingen...

Het betreft ondernemingen die minder dan 250 werknemers hebben en jaarlijks minder dan 50 miljoen euro omzet maken.

Zie hier de links naar de verantwoordelijke instellingen:

Regio WalloniŽ †† †

Aanvragen gebeuren on line: www.chequesentreprise.be

Maximum van de toegestane prestaties: van 20 to 60 000 Ä (op 12 maanden), gesubsidieerd van 50% tot 80% naar gelang het profiel van de onderneming.

Voor de regio Brussel†

is alle informatie terug te vinden op de website van de regio: hier

De steun bedraagt tussen 40 en 60% van een missie met maximum 10.000 Ä subsidie per jaar.

Regio Vlaanderen†

Een kleine onderneming kan van 30% subsidie genieten, een middelgrote van 30% . Max. 7.500 Ä subsidie per jaar. Details zijn te vinden op de website van de KMO Portefeuille : hier

Dit is een opportuniteit voor iedereen: u krijgt dienstverlening tegen een lagere prijs, we kunnen werken op de beste manier, de regio profiteert van uw groei.

Posted in Business Development - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Yasmina Kabdani

Van Yasmina Kabdani, het 08.07.2020
Posted in Business Development - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Yasmina Kabdani

💻 Webinar : Hoe past u uw bedrijfsaanpak aan in tijden van lockdown ?

Van Yasmina Kabdani, het 25.05.2020
💻 Webinar : Hoe past u uw bedrijfsaanpak aan in tijden van lockdown ?

Op donderdag 4 juni zal een 45 minuten durende webinar 💻 u tools en tips geven over het "nieuwe" verkoopproces dat we allemaal moeten opzetten. Met Sales medewerkers die volledig in het bezit zijn van hun middelen, zullen de verkoopresultaten er zijn!

👉🏼 Op de agenda :

  • Verkoopuitdagingen in coronavirus tijden
  • Nieuwe bedrijfsprocessen met videoconferencing
  • Aanpassing van het verkoopproces in B2B
  • Oefeningen
  • Ervaringen delen
  • Goede praktijken
  • En nog veel meer!

✍🏼 Samenvatting :

  • Datum: donderdag 4 juni 2020
  • Tijd: 11:00 uur.
  • Taal: Frans
  • Presentator: Stťphane Depaepe
  • Waar: Online, achter uw PC!
  • Prijs: Gratis!

Wacht niet langer en schrijf je hier in!

Posted in Business Development - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stťphane Depaepe

Goed nieuws voor de planeet, verschillende bedrijven tonen de juiste weg

Van Stťphane Depaepe, het 26.09.2019
Goed nieuws voor de planeet, verschillende bedrijven tonen de juiste weg

Ondernemers dragen een cruciale verantwoordelijkheid in de verwezenlijking van een duurzaam voortbestaan van onze planeet. Hun keuzes wegen zwaarder door dan de som van alle individuele keuzes.

PHCom is er zich van bewust dat we voor heel wat ecologische en maatschappelijke uitdagingen staan, daarom willen we meer doen voor bedrijven die zich op duurzame ontwikkeling concentreren, vandaar dat we dergelijke bedrijven in minimum 50% van onze activiteiten vertegenwoordigen.

Zoals de kolibri in de fabel, doet PHCom haar deel om de bedrijfswereld op een positieve manier te beÔnvloeden in wat betreft ecologische voetafdruk, volksgezondheid, samenleving, mobiliteit, klimaat,...


PHCom staat synoniem voor Performance en HarmonieÖ en om bedrijven beter dan anderen te kunnen helpen in hun commerciŽle ontwikkeling, hebben we 3 condities gedefinieerd.

  1. Professionalisme: Waarom 100 prospecten bezoeken en slechts 10 overhouden wanneer je er 20 of meer klanten kan winnen? Met gekwalificeerde afspraken en een goede verkoop methodiek kan je 30/100 of zelfs meer halen.
  2. Emotie: om je boodschap naar toekomstige klanten uit te dragen. Men moet geloof, liefde en dankbaarheid durven citeren in de bedrijfswereld. Het zijn natuurlijke emoties die vertegenwoordigers helpen. Een goede vorming en een goed gebruik van de verkoopstechnieken brengen deze emoties tot uiting tijdens een presentatie van uw bedrijf en uw project.
  3. Delen: Beschikken over de juiste informatie maakt identificatie van potentiŽle klanten en het besluiten van commerciŽle onderhandelingen gemakkelijker. Nog meer bij het delen van informatie tussen bedrijven die werken voor het welzijn van de planeet.

Laten we elkaar ondersteunen als ondernemers voor de verwezenlijking van een positief toekomstperspectief en een vredig voortbestaan van onze planeet.

PHCom vindt het belangrijk bedrijven te helpen groeien die helpen in de groei en bloei van mens en planeet. Enkele concrete acties die deel uitmaken van onze diensten:

  • Praktische training geven om echte veranderingen en concrete implementaties te genereren.
  • Zorgen voor een collaboratieve database van bedrijven en besluitvormers, waar elke gebruiker de gegevens van het netwerk voedt en gebruikt.
  • Ervaring delen sinds 1996, duizend bedrijven die we hebben verrijkt met informatie en knowhow
  • In contact brengen met de juiste mensen kan gemeenschappelijke projecten opleveren.

Enkele voorbeelden van klanten die bijdragen aan een vredig voortbestaan van onze planeet

  • geolocalisatie voor de verlaging van wagenconsumptie door minder kilometers te rijden
  • reorganisatie van human ressources om absenteÔsme, stress, burn-outÖ om het welzijn van werknemers te bevorderen
  • ontwikkeling van industriŽle meetapparatuur om verlies bij panne te beperken
  • analyse en implementatie van manieren om CO2-uitstoot te verminderen
  • Zonnepanelen installeren om schone elektriciteit te produceren
  • Lokale bezorgdiensten voor duurzame mobiliteit
  • Communiceren en beheersen van talen zodat mensen beter samenwerken
  • Studenten aan het werk zetten zodat ze kansen hebben om op de werkplek te leren
  • De sponsoring van NGO's die actief zijn in de opvoeding van kinderen
  • Hulp voor ouderen in hun autonomie
  • De productie en distributie van groene elektriciteit om het gebruik van olie, gas of kernenergie te vermijden
  • Ö..

Het zijn allemaal themaís die PHCom ten behoeve van haar klanten in de bedrijfswereld onder de aandacht heeft gebracht.

Onze bedenking: Dweilen met de kraan open heeft geen zin, maar met de juiste externe expertise weten bedrijven kostbare energie op een juiste manier te besteden.

En als deze bedrijven een bijdrage kunnen leveren aan het welzijn van de planeet, zijn wij betrokken.

Posted in Business Development - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stťphane Depaepe

Hoe de verkoopresultaten verbeteren in prospectie?

Van Stťphane Depaepe, het 02.05.2017
Hoe de verkoopresultaten verbeteren in prospectie?

Lead Generation of hoe op snelle manier kwaliteitsvolle leads genereren in B2B.

Reeds 20 jaar doen we dit werk, de evolutie van prospectie middelen in business to business zijn enorm, maar alles draait steeds rond de 2 keuzes: inkomende aanvragen aanwakkeren (we spreken van inbound marketing) of ze gaan zoeken (outbound marketing).

Zie hier enkele tips en tricks onder de vorm van bevraging

Inbound marketing:
Hoe ervoor zorgen dat uw commerciŽle teams zich zo goed mogelijk kunnen concentreren op de behandeling van business opportuniteiten?

  • Bestaande klanten. Zij zijn uw eerste ambassadeurs. Laat u zich aanbevelen of moedigt u nieuwe ontmoetingen aan?†
  • Site web. Uw imago! Representatief en goed gereferencieerd?†
  • Networking. Zakelijke kringen, business lunches, verenigingen.. Hoeveel visitekaartjes deelt u uit per jaar?†
  • Sociale netwerken. Facebook, linkedin, youtube, twitterÖ Is uw aanwezigheidsstrategie reeds gedefinieerd en geactiveerd?

Een raad: Definieer uw inhoud precies (boodschappen, te geven of te verzamelen informatie), voor elke etappe, van uw website tot de handtekening op een contract met intussen een eerste ontmoeting en een aanbieding van een offerte.

Outbound Marketing:
Men spreekt van interruptie marketing omdat men een boodschap gaat pushen bij iemand die er niet om gevraagd heeft. Dit type van marketing vraagt een goede strategie omwille van de hoge kostprijs. In welke bedrijven wil u in het bijzonder binnendringen? En welke middelen gebruikt u om tot uw doelstelling te komen?

  • Inside sales, calling, telemarketing, Ö een telefonisch contact is altijd nodig. Welke zijn de telefoonscripts afhankelijk van de omstandigheden?
  • Mailing: papier of elektronisch, maar met welke bedoeling? Bekendheid? Identificatie? Aantrekkelijkheid? Voorkeur? Intentie? Overtuiging?
  • Reclame. Wijd verspreid of gericht? Duur of rendabel?

Een raad: verbind snel uw outbound en inboundacties en combineer het beste van beide werelden.

Ten slotte, de outboundmarketing zal de inbound marketing activeren en vice versa.
De commerciŽle oplossing die het beste werkt is te berekenen met ROPI - Return On Prospecting Investments, na veel testen, trachten, pogen en verbeteren Ö
Daar ze niet exact is, is de commerciŽle wetenschap best opwindend.

Laat ons erover praten →†contacteer ons.

Ook te lezen:†De leads beter behandelen

Posted in Business Development - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
bruxelles capitale cheques entreprises