phcom - business development
login

Please register

Remember me
Forgot password?
Learning blog
Alexia Subert

ImproTraining is QFor Food gecertificeerd!

Van Alexia Subert, het 11.12.2017
ImproTraining is QFor Food gecertificeerd!

Bedrijven actief in de voedselsector kunnen dus van specifieke voordelen genieten voor de organisatie van hun opleidingen

Proficiat aan het hele ImproTraining team.


De bevragingen gedaan door de organisatie van het certificaat bij onze klanten tonen de volgende punten:

  1. De algemene indruk van de klanten over de samenwerking met Improtraining is positief tot zeer positief.†
  2. De geÔnterviewde klanten hebben Improtraining via verschillende kanalen leren kennen.†
  3. De opleidingen zijn zorgvuldig voorbereid in samenwerking met de klant (goed aangepast en op maat).
  4. De gecontacteerde klanten zijn allemaal van mening dat de opleiding beantwoordt aan de verwachtingen.†
  5. De benadering van de opleiding is over het algemeen ludiek en participatief.
  6. De trainers worden gewaardeerd omwille van hun expertise, hun dynamisme en het niveau van de pedagogie.†
  7. In hun contacten (omschreven als aangenaam), is de organisatie gemakkelijk bereikbaar en beantwoord snel aan de vragen.†
  8. Prijs/kwaliteit is goed tot zeer goed gekwalificeerd.
  9. Alle gecontacteerde klanten raden de organisatie aan.

Twee suggesties voor verbetering: een coaching middel om elk van de deelnemers te helpen herinneren aan zijn actieplan en het aanbod van opleidingen vergroten. Afspraak daaromtrent in 2018

Posted in ImproTraining Sales Attitudes - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stťphane Depaepe

Impro Training versus rollenspel

Van Stťphane Depaepe, het 21.04.2008

Onze klanten kiezen voor het werken met Improtraining vanwege benadering gebonden met gedrag ipv theorie. Echter onze coachingtechnieken en trainingen verschillen van het rollenspel gebruikt in bedrijven.ImproTraining : Coaching Training B2B

 

Inderdaad, het rollenspel toont obstakels in het traject van opleiding.

 

1ste obstakel is het gevoel van in gevaar brengen van deelnemers. Niemand houdt ervan beoordeeld te worden door zijn gelijke op zijn manier van “zijn”, werken in bedrijf. Daardoor, weinig vrijwilligers en vooral weinig bereidwilligheid van de deelnemers om hunzelf te leren kennen en te onthullen. Moeilijk voor de opleider om concrete pistes en persoonlijke verbeteringen door te geven.

 

Het 2de obstakel in het aanleren komt van de tijd nodig om zich in een rollenspel te situeren: om zich in het spel te oriënteren heeft men gemakkelijk 15 minuten nodig. Wat dus niet toelaat om iedereen aan bod te laten komen.

 

Tenslotte teveel trukjes en foefjes komen van het professionele leven, die storen reactie en actie van de tussenkomende partij.

 

Om aan alle deelnemers de mogelijkheid te geven om een persoonlijke ervaring op te doen, zijn de Improtrainingsoefeningen kort en intensief. Zij maken een emotiespel op basis van gedrag. Deze gedragingen kunnen gedefineerd worden. Van daaruit kan men zekere gedragen indentificiëren of zekere modules vinden.

 

Het is dus mogelijk om nieuwe manieren van doen te ontdekken en te ondervinden om tenslotte aan te nemen en te gebruiken.

Posted in ImproTraining Sales Attitudes - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
bruxelles capitale cheques entreprises