Please register
December is een interessante maand voor telefonische prospectie.
Twee situaties maken het gemakkelijker om afspraken te maken in Business to Business:
De resultaten:
Een andere techniek voor het maken van een afspraak is direct te zeggen: "we organiseren het nieuwe jaar , ik bel U om een afspraak in te plannen in januari of februari".
De maanden januari en februari zijn dus vaak zeer goede maanden voor prospectie, zowel voor het maken van een afspraak als voor het uitvoeren van de prospectie. Vaak zijn er budgetten toegewezen en de prospecten staan ready to go.
Goede prospectie
FOMO (Fear Of Missing Out) is voor heel wat psychologen het onderwerp van wetenschappelijk onderzoek.
Uiteindelijk is het dus logisch dat mensen zich schuldig gaan voelen als ze iets niet hebben gedaan.
Een Harmonieuze aanpak bestaat erin zichzelf enkele vragen te stellen:
Een truc om dit te integreren in uw verkoopproces?
Verglijd naar het positieve tijdens de commerciële prospectie:
Als verkoper, tijdens de ontmoeting de volgende vragen durven uitdiepen:
Door naar de antwoorden te luisteren zal je weten of het aanbod uw toehoorder zal aanstaan, of je dient het nog aan te passen.
Hij zal nog meer tevreden zijn over de aankoop en je kan hem gemakkelijker als trouwe klant kunnen binden.
Dat is toch het doel van uw verkoop?
Dankzij deze aanpak bekom je een “Joy of Missing Out”, aangezien je de tijd hebt genomen. We kunnen niet ALLES doen. Dus het is belangrijk ook te weten hoe los te laten.
Proficial aan onze klant Vigo Universal
"Christophe Hermanns, CEO van Vigo Universal, is een van 110 digital wallonia champions die zullen de digitalisatie in Belgié promoten!"
Fijne Dag
Bedrijven actief in de voedselsector kunnen dus van specifieke voordelen genieten voor de organisatie van hun opleidingen
Proficiat aan het hele ImproTraining team.
De bevragingen gedaan door de organisatie van het certificaat bij onze klanten tonen de volgende punten:
Twee suggesties voor verbetering: een coaching middel om elk van de deelnemers te helpen herinneren aan zijn actieplan en het aanbod van opleidingen vergroten. Afspraak daaromtrent in 2018
De klanten van PHCom komen uit verschillende bronnen die we u ook aanraden te activeren voor uw onderneming:
Met meer dan 20 jaar ervaring in Business to Business, kunnen wij deze 5 bronnen ook aan andere bedrijven actief in b2b sterk aanbevelen.
Natuurlijk zijn ook andere commerciële acties altijd welkom
De grote vraag blijft: Klanten zoeken op een proactieve manier of ze laten komen?
Ik beveel een goede mix van beiden aan.
Om de duurzaamheid van een bron te behouden, moet je rekening houden met tal van factoren.
U wil een waterkraan openen van klanten die stromen en blijft stromen? Kom er met ons over praten.
P.S.: 100% kans klanten te vinden voor 31/12 met de gebruikelijke reserves: uw werkterrein, de gebruikelijke onderhandelingsduur ...