Please register
De 8 Do's van Video Conferencing Etiquette
De 7 Don'ts van Video Conferencing Etiquette
Aangepast vanuit de bron: St. Leo University Office of Information Technology
Er bestaan verschillende oplossingen voor virtuele vergaderingen:
Vergeet niet dat je de mogelijkheid hebt om schermen en documenten (aangepast voor schermpresentatie) te delen en te chatten om opmerkingen te bevestigen, vragen te stellen, URL-links te delen...
En bovenal: wie doet wat en voor wanneer?
De klanten van PHCom komen uit verschillende bronnen die we u ook aanraden te activeren voor uw onderneming:
Met meer dan 20 jaar ervaring in Business to Business, kunnen wij deze 5 bronnen ook aan andere bedrijven actief in b2b sterk aanbevelen.
Natuurlijk zijn ook andere commerciële acties altijd welkom
De grote vraag blijft: Klanten zoeken op een proactieve manier of ze laten komen?
Ik beveel een goede mix van beiden aan.
Om de duurzaamheid van een bron te behouden, moet je rekening houden met tal van factoren.
U wil een waterkraan openen van klanten die stromen en blijft stromen? Kom er met ons over praten.
P.S.: 100% kans klanten te vinden voor 31/12 met de gebruikelijke reserves: uw werkterrein, de gebruikelijke onderhandelingsduur ...
Er moet een goede relatie ontwikkelt worden met iemand die nog steeds prospect is, om tot een finaal akkoord te komen met een nieuwe klant.
Hoe meer er overeenstemming bestaat, des te meer het vertrouwen met de prospect evolueert.
Beide partijen vinden gemakkelijk mini-akkoorden, door het geven van ondersteunend advies met Echte Waarheden.
Waar kunnen we in het commercieel proces echte waarheden vinden en het risico op polemiek vermijden ? Zie hier 10 zekerheden en 4 eventuele :
Algemene Echte Waarheden :
Enkele eventueel deelbare waarheden :
Afhankelijk van de gesprekspartner en de manier van presentatie, versterkt het gebruik van echte of gedeelde waarheden de vertrouwensrelatie waaruit verkoopskansen voortvloeien.
Het eerste objectief van een commerciële introductie is om de prospect te doen praten. Daarvoor moet men een gunstige sfeer creëren in het gesprek en vooral, men moet zijn interesse wekken. Uw objectief: verkoop van een afspraak/ontmoeting
Enkele tips in teleprospectie
Enkele tips voor een commerciële afspraak/ontmoeting