Please register
Ondernemers dragen een cruciale verantwoordelijkheid in de verwezenlijking van een duurzaam voortbestaan van onze planeet. Hun keuzes wegen zwaarder door dan de som van alle individuele keuzes.
PHCom is er zich van bewust dat we voor heel wat ecologische en maatschappelijke uitdagingen staan, daarom willen we meer doen voor bedrijven die zich op duurzame ontwikkeling concentreren, vandaar dat we dergelijke bedrijven in minimum 50% van onze activiteiten vertegenwoordigen.
Zoals de kolibri in de fabel, doet PHCom haar deel om de bedrijfswereld op een positieve manier te beïnvloeden in wat betreft ecologische voetafdruk, volksgezondheid, samenleving, mobiliteit, klimaat,...
PHCom staat synoniem voor Performance en Harmonie… en om bedrijven beter dan anderen te kunnen helpen in hun commerciële ontwikkeling, hebben we 3 condities gedefinieerd.
Laten we elkaar ondersteunen als ondernemers voor de verwezenlijking van een positief toekomstperspectief en een vredig voortbestaan van onze planeet.
PHCom vindt het belangrijk bedrijven te helpen groeien die helpen in de groei en bloei van mens en planeet. Enkele concrete acties die deel uitmaken van onze diensten:
Enkele voorbeelden van klanten die bijdragen aan een vredig voortbestaan van onze planeet
Het zijn allemaal thema’s die PHCom ten behoeve van haar klanten in de bedrijfswereld onder de aandacht heeft gebracht.
Onze bedenking: Dweilen met de kraan open heeft geen zin, maar met de juiste externe expertise weten bedrijven kostbare energie op een juiste manier te besteden.
En als deze bedrijven een bijdrage kunnen leveren aan het welzijn van de planeet, zijn wij betrokken.
Een meeting plannen binnen een vooraf bepaald kader met een bepaald persoon binnen een bepaald tijdskader is dikwijls de positieve uitkomst van cold calling.
In tegenstelling tot inbound geboekte afspraken (met dank aan marketing en public relations), hebben de eerste afspraken, gemaakt via cold calling, meestal tot doel een presentatie te geven.
Indien er een B2B-ontmoeting wordt georganiseerd, komt dit meestal omdat er via telefoon een interesse is gewekt. Het is dan de rol van de commercieel om deze eerste interesse om te zetten in een concrete behoefte. (nieuws over dit onderwerp terug te vinden onder: hier )
De moeilijkheden en de onderliggende behoeften bepalen, vraagt dus een andere commerciële benadering. Je benadert de nieuwe prospect niet op dezelfde manier en met dezelfde tussentijdse doelstellingen, als binnen een gevestigde relatie.
Intern spreken wij over het omzetten van een presentation meeting in een challenge meeting (waar moeilijkheden en/of behoeften geidentificeerd zijn).
Het echte, klant-georiënteerd, actief luisteren is de sleutel tot succes op dit niveau. Authentiek zijn toont aan de toekomstige klant dat je op zoek bent naar een mogelijkheid om zijn probleem op te lossen, eerder dan naar een mogelijkheid om te verkopen.
De uitdaging voor de commercieel bestaat erin dit om te zetten naar een « Challenge » en een « Competition » meeting; met andere woorden, een voorstel met de beste voorwaarden bij de prospect neerleggen. Als goed commercieel ga je zekere informatie verstrekken en andere verzamelen. Ga stap voor stap.
Wilt u zelf een goed verkoopstraject en uitgewerkte prospectie uitwerken?… Ik nodig u uit contact met ons te nemen (mogelijkheid van 50% subsidies).
Ook te lezen : Meer leads krijgen