phcom - business development
login

Please register

Remember me
Learning blog
Stťphane Depaepe

Prospectie in de periode voor de vakantie.

Van Stťphane Depaepe, het 06.05.2009

De vakantieperiode is niet altijd voor de hand liggend om te prospecteren. En nochtans...

Voor ons, commerciële krachten actief in telefonische prospectie, komt het erop aan te weten wanneer we ideaal terugbellen met contacten die we hebben gesproken. De rol van de developer is dus ook het beheer van al deze hercontacten. Nu, in de periode mei juni, en wanneer de prospect ons vraagt om in de tweede helft van het jaar terug te bellen, is de juiste reflex om te vragen of het niet goed zou uitkomen om in de zomer (juli/augustus) een hercontact te plannen.
 
Deze methode kan je ook toepassen op de secretaresses door hun te vragen wanneer hun baas het best bereikbaar zal zijn tijdens de zomermaanden.
Deze tips moeten jullie in toelaten om alle hercontacten te organiseren en om tijdens de vakantieperiode toch zinvol aan prospectie te doen.

Posted in Prospecting Efficiency - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
bruxelles capitale cheques entreprises