phcom - business development
   Luister naar onze podcast
login

Please register

Remember me
Forgot password?
Learning blog
Stéphane Depaepe

Afspraakplanning uitbesteden

Van Stéphane Depaepe, het 19.06.2013

Kiezen voor de PHCom beroepsbellers doe je op basis van meerdere overwegingen:

  • toegevoegde waarde: tijdswinst bij het benaderen van uw prospecten plus stroomopwaartse ondersteuning bij de creatie van de juiste adressen binnen uw doelgroep; 
  • kwaliteit: onze telesalesmensen zijn allemaal beroepsbellers. 42 jaar gemiddeld én werken ze allen langer dan 5 jaar bij PHCom; 
  • een hoge en permanente aanwezigheid in de markt: wij voeren 30 000 gesprekken met beïnvloeders en beslissingsnemers per jaar en plannen maar liefst 4000 verkoopafspraken in. En toch engageren wij ons enkel een afspraak in te plannen, als er een nood leeft bij de prospect aan de andere kant van de lijn; 

Interesse om (bijkomende) beroepsbellers in te schakelen? 

Dan komen wij graag tot bij u. 

Posted in Business Development - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
bruxelles capitale cheques entreprises