phcom - business development
login

Please register

Remember me
Learning blog
Stťphane Depaepe

Hoe een Call Center kiezen

Van Stťphane Depaepe, het 27.01.2009

Eer prospectie in onderaanneming te geven, is het nodig verschillende criteria te bepalen die de goede keuze van een partner zullen waarborgen.

De volgende thema’s in rekening te houden zijn:

  • Levering van bestanden (niveau van kwaliteit, aanwezige informatie)
  • Profiel van developers (juniors, seniors, ervaring)
  • De voorbereiding (lijsten, verkoopargumenten, opleiding van de prospectors)
  • Het beleid van de contacten (opvolging, todo’s)
  • Methode en tools te gebruiken in de communicatie (on-line opvolging, kwaliteit van de informatie)
  • Opvolging van de resultaten (doelstelling, cijfers)
  • Communicatie tussen prospectors en verkopers (rechtstreekse contacten, feedback van de meeting’s)
  • De prijs van een campagne (per uur, per contact, op resultaat)

De ervaring in een domein is van relatief belang, daar het vooral gaat om het VINDEN van goede ondernemingen, goede contacten en deze hun interesse opwekken om een afspraak vast te leggen. Het is dus niet nodig een product of dienst te VERKOPEN maar wel nodig te begrijpen wat een goede prospect is en hem op welke manier te interesseren in een meeting.


Indien u wil, daag ons uit ! Contacteer ons!

Posted in Business Development - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
bruxelles capitale cheques entreprises