Please register
Proficial aan onze klant Vigo Universal
"Christophe Hermanns, CEO van Vigo Universal, is een van 110 digital wallonia champions die zullen de digitalisatie in Belgié promoten!"
Fijne Dag
Bedrijven actief in de voedselsector kunnen dus van specifieke voordelen genieten voor de organisatie van hun opleidingen
Proficiat aan het hele ImproTraining team.
De bevragingen gedaan door de organisatie van het certificaat bij onze klanten tonen de volgende punten:
Twee suggesties voor verbetering: een coaching middel om elk van de deelnemers te helpen herinneren aan zijn actieplan en het aanbod van opleidingen vergroten. Afspraak daaromtrent in 2018
De klanten van PHCom komen uit verschillende bronnen die we u ook aanraden te activeren voor uw onderneming:
Met meer dan 20 jaar ervaring in Business to Business, kunnen wij deze 5 bronnen ook aan andere bedrijven actief in b2b sterk aanbevelen.
Natuurlijk zijn ook andere commerciële acties altijd welkom
De grote vraag blijft: Klanten zoeken op een proactieve manier of ze laten komen?
Ik beveel een goede mix van beiden aan.
Om de duurzaamheid van een bron te behouden, moet je rekening houden met tal van factoren.
U wil een waterkraan openen van klanten die stromen en blijft stromen? Kom er met ons over praten.
P.S.: 100% kans klanten te vinden voor 31/12 met de gebruikelijke reserves: uw werkterrein, de gebruikelijke onderhandelingsduur ...
Lead Generation of hoe op snelle manier kwaliteitsvolle leads genereren in B2B.
Reeds 20 jaar doen we dit werk, de evolutie van prospectie middelen in business to business zijn enorm, maar alles draait steeds rond de 2 keuzes: inkomende aanvragen aanwakkeren (we spreken van inbound marketing) of ze gaan zoeken (outbound marketing).
Zie hier enkele tips en tricks onder de vorm van bevraging
Inbound marketing:
Hoe ervoor zorgen dat uw commerciële teams zich zo goed mogelijk kunnen concentreren op de behandeling van business opportuniteiten?
Een raad: Definieer uw inhoud precies (boodschappen, te geven of te verzamelen informatie), voor elke etappe, van uw website tot de handtekening op een contract met intussen een eerste ontmoeting en een aanbieding van een offerte.
Outbound Marketing:
Men spreekt van interruptie marketing omdat men een boodschap gaat pushen bij iemand die er niet om gevraagd heeft. Dit type van marketing vraagt een goede strategie omwille van de hoge kostprijs. In welke bedrijven wil u in het bijzonder binnendringen? En welke middelen gebruikt u om tot uw doelstelling te komen?
Een raad: verbind snel uw outbound en inboundacties en combineer het beste van beide werelden.
Ten slotte, de outboundmarketing zal de inbound marketing activeren en vice versa.
De commerciële oplossing die het beste werkt is te berekenen met ROPI - Return On Prospecting Investments, na veel testen, trachten, pogen en verbeteren …
Daar ze niet exact is, is de commerciële wetenschap best opwindend.
Laat ons erover praten → contacteer ons.
Ook te lezen: De leads beter behandelen
Als specialist in commerciële ontwikkeling, integreert PHCom de marketingkeuzes met de verkoopaanpak.
Strategische marketing van een activiteit in Business to Business kan zich samenvatten in 3 punten:
Samengevat, via welke wegen een relevante boodschap communiceren aan prospecten - bij voorkeur - de meest interessante.
PHCom heeft geopteerd voor de oplossing DeepTrack™ van Claude DE GEYNST.
Het is de vrucht van vele jaren development in nauwe samenwerking met ondernemers uit alle windrichtingen.
De ervaring van Claude werd verworven ten behoeve van grote lokale en mondiale bedrijven. Zijn know-how en zijn ondernemings en innovatief talent, zeldzaam op de markt van consultancy, marketing, communicatie en verkoop voor de KMO, hebben het mogelijk gemaakt een reeks praktische tools te ontwikkelen.
Deze tools zijn specifiek aangepast aan realiteiten en middelen van KMO’s.
Het geeft hen de mogelijkheid te weten hoe uit te blinken in hun eigen markt en hun concurrenten aan de kant te zetten.
Het is dus een uitdieping op het goede spoor (de deep track) van uw onderneming. Uw kern voor reflectie: Maak uw bedrijf UNIEK - BEGEERLIJK - ZICHTBAAR