phcom - business development
login

Please register

Remember me
Learning blog
Stéphane Depaepe

ImproTraining : Ontdekkingsmodule B2B

Van Stéphane Depaepe, het 28.03.2008

Kom deelnemen aan onze module “Ontdek en beleef Improtrainingtechnieken” door middel van concrete oefeningen.ImproTraining : Coaching Training B2B
 
Samen met andere vormingsverantwoordelijken kunt u gedurende 3 uur alle mogelijke toepassingen voor uw bedrijf ontdekken.
 
Wanneer: donderdag 17 april (voormiddag in het Frans en namiddag in het Nederlands).
 
Waar: In het kasteel van Laarbeek (1090 Brussel)
 
Hoe: gratis, u kan zich inschrijven door eenvoudigweg eenmail te sturen aan info@improtraining.be.

 

Tot genoegen te kunnen bijdragen tot het succes van uw teams,

De ImproTrainingploeg.

Posted in ImproTraining Sales Attitudes - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stéphane Depaepe

Beheer van de bestanden voor prospectie

Van Stéphane Depaepe, het 26.03.2008

Zonder goed beheer van lijsten, is geen enkele telemarketingoperatie mogelijk. Anders dan in de meeste Call Centers, hebben wij een samengestelde data bank op een centraal platform, een echte commerciële hulp voor het vinden van nieuwe klanten.

Ziehier de elementen waar rekening mee gehouden wordt om een nieuwe lijst in ons prospectiesysteem onder te brengen.

Interne lijsten

  • Altijd de ID-nummers bewaren
  • Aanduiden in de lijst xls of het bedrijf geselectioneerd is
    Het is eveneens mogelijk om een specifiek statuut te geven (suspect, prospect, hot prospect, client, lost, winback)
  • Een comment bijschrijven is eveneens mogelijk, deze zal dan verschijnen in de eerste lijn bij de prospecteur bij een Call

Een lijst op deze manier beheren in redelijk kort in tijd.

Externe lijsten

De lijsten moeten zo compleet mogelijk zijn: (Name, Description, Brandname, Address, Zip, City, Country, Phone, Fax, Mail, Website, People, Desk, Turnover, VAT, Notes).

Onze procedure:

  • Opzoeken van bestaande bedrijven in ons prospectiesysteem phsys (id)
  • Up-date van de nodige gegevens
  • Bedrijf vasthangen aan de klant
  • een massieve import van ontbrekende bedrijven
  • De ontbrekende bedrijven vasthangen aan onze klant

De tijd varieert in het algemeen tussen één en acht uur, bepaald door het aantal invoeringen.

Posted in Data Base management - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stéphane Depaepe

Nieuwe calendar in onze prospectieprogramma

Van Stéphane Depaepe, het 18.03.2008

Wij hebben ons systeem van prospectie / telemarketing met een nieuwe mini calendar bijgewerkt. Het systeem van pop-up wordt door een calendar's widget in javascript vervangen.

Posted in News to share - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stéphane Depaepe

Update van onze PRM

Van Stéphane Depaepe, het 14.03.2008

Wij hebben de gegevens die in Excel via Phsys (onze PRM : prospection relationship management) worden geëxporteerd aangepast. De verschillende To do' s en de gedane acties die in Excel worden geëxporteerd, worden nu naar boven aangepast. Dit om de leesbaarheid voor onze werknemers en onze klanten te verbeteren.

Posted in News to share - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stéphane Depaepe

Nieuwe Nieuwsmodule

Van Stéphane Depaepe, het 09.03.2008

In het nieuws module, zal je alle informatie over de realiteit van een bedrijf gespecialiseerd in business development support voor KMO's vinden.

U kunt informatie vinden in alle andere categorieën, behalve deze. Goed bezoek.

Posted in News to share - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
bruxelles capitale cheques entreprises