phcom - business development
   Luister naar onze podcast
login

Please register

Remember me
Forgot password?
Learning blog
Stéphane Depaepe

Teleprospectie is een passie

Van Stéphane Depaepe, het 07.10.2013

Slechts dankzij passie slaagt teleprospectie.

Business to business telefonische afspraakplanning is geenszins het afhaspelen van het ene telefoontje na het andere, zoals in sommige traditionele call centers. Integendeel: om juiste verkoopafspraken in te plannen, toont de PHCom beroepsbeller zich vooral geboeid en geëngageerd in het gesprek met de prospect. Het is de passie en interesse van de beroepsbeller, die aan de prospect het gevoel geeft de juiste partij te ontvangen, bij het toestaan van een eerste face to face afspraak.

Uw doelstellingen worden de doelstellingen van de PHCom beroepsbeller. Omdat hij rechtstreeks met u samenwerkt, leert hij uw bedrijf rechtstreeks uit eerste hand steeds beter kennen.

Echte beroepsbellers functioneren bovendien als diplomaten die alle informatie die voor u relevant kan zijn samenbrengen en overdragen aan u als opdrachtgever. Zij combineren daarbij wat zij horen aan telefoon, met al wat ze lezen en horen over de bedrijfswereld: via magazines, kranten, radio, tv, op straat of in businessclubs. Inderdaad: de PHCom aanpak staat ver weg van het traditionele call center.

Het is echter zuivere passie van onze mensen die dit elke dag opnieuw mogelijk maakt. Bij PHCom houden wij van prospectie. Het is deze liefde en dit enthousiasme dat wij in elk telefoontje doen weerklinken.

 

Posted in Efficient Prospecting - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
bruxelles capitale cheques entreprises