Please register
De elevator pitch kent u?
U beschikt over een beperkt aantal momenten, de duurtijd voor een lift om van de ene verdieping naar de andere te gaan, om de persoon die u toevallig tegenkwam en al sinds lang wil overtuigen, te bewerken. Een positief resultaat kan bestaan uit een akkoord, een uitwisseling van business kaartjes, een goedkeuring om verder te praten op een later ogenblik.
Telefonische prospectie kent geen toeval. De manier waarop wij beslissingsnemers aan de lijn krijgen, is beproefd. De manier waarop wij beslissingsnemers overtuigen, is voorbereid maatwerk. The elevator pitch toegepast op btb prospectie is ijzersterk:
4 stappen in 1 minuut:
Zie hier ter voorbeeld het verkoopverhaal van PHCom, gericht aan de KMO zaakvoerder:
PHCom ondersteunt de verkoopaanpak van bedrijven binnen btb. PHCom kan op drie momenten tussenkomen:
1) Advies: wat verkopen, naar welke doelgroepen, met welke boodschap via welk kanaal?
2) Het Development Center is de PHCom kernactiviteit:
3) Succesratio's verhogen door individuele coaching of opleiding
Wij doen dit nu 16 jaar en beschikken over 25 topmensen.
Doel is de groei van onze klanten te ondersteunen dankzij klantenwerving.
Overigens, hebt u de mogelijkheid om nieuwe klanten te aanvaarden?