phcom - business development
   Luister naar onze podcast
login

Please register

Remember me
Forgot password?
Learning blog
Stéphane Depaepe

#007 / 2 – De stem van onze klanten – Antoine Denis (Audéo)

Van Stéphane Depaepe, het 02.12.2025
#007 / 2 – De stem van onze klanten – Antoine Denis (Audéo)

Audéo: technische eventondersteuning tussen passie, precisie en commerciële groei

Laat een voicemail achter voor Antoine Denis of Camille de Meeûs!

In deze aflevering van De stem van onze klanten ontvangt Camille De Meeûs Antoine Denis, medeoprichter van Audéo, een familiebedrijf dat al 15 jaar actief is in technische eventondersteuning: geluidsversterking, verlichting en audiovisuele oplossingen voor bedrijven, instellingen, festivals en culturele evenementen.

Antoine deelt:

  • de specificiteiten van de technische eventsector;
  • de seizoens- en logistieke uitdagingen;
  • het belang van een sterk netwerk en ontmoetingen op het terrein;
  • de meest voorkomende commerciële hindernissen (verplichte leveranciers, bestaand materiaal);
  • zijn visie op een duurzame, menselijke en responsieve klantrelatie;
  • en hoe PHCom Audéo vandaag ondersteunt in zijn commerciële ontwikkeling.

Belangrijk om te onthouden: in de eventsector wordt vertrouwen opgebouwd op het terrein en versterkt door bijzonder snelle opvolging.

Klik hier

 

 

Podcast-sequentie:
  • [00:01:07] Voorstelling van Antoine Denis
  • [00:01:20] Audéo: geschiedenis en activiteiten
  • [00:01:43] Differentiatie: flexibiliteit en reactievermogen
  • [00:02:23] Up-to-date materiaal en technologische evolutie
  • [00:02:48] Advies voor wie in de eventsector wil starten
  • [00:03:32] Familiale oorsprong en passie
  • [00:04:19] De seizoensgebondenheid van de sector
  • [00:05:34] Hoe nieuwe klanten ontmoeten
  • [00:06:27] De sleutelrol van het netwerk
  • [00:07:25] De belangrijkste commerciële obstakels
  • [00:08:10] Complementair samenwerken: uitdagingen en grenzen
  • [00:08:57] Langdurig vertrouwen opbouwen
  • [00:09:46] Interne tools: projectmanagers en opvolging
  • [00:10:48] Voorbeelden van opdrachten en klantbeheer
  • [00:11:45] Benodigde commerciële vaardigheden
  • [00:12:35] Doelstellingen 2026: stockage, groei, rekrutering
  • [00:13:23] De rol van een nieuwe projectmanager
  • [00:13:56] Waarom Audéo voor PHCom heeft gekozen
  • [00:14:58] Commerciële coaching door Stéphane
  • [00:16:05] Belang van afspraken, visie en aanwezigheid op het terrein
  • [00:17:20] Drie woorden om PHCom te beschrijven
  • [00:17:44] Afsluiting van de podcast
Transcriptie van de podcast:

Stéphane Depaepe: [00:00:13] Hallo en welkom bij een nieuwe aflevering van de "Performance, Harmony & Commercial" podcast, geproduceerd door PHCom in de "transforma bxl" studio met technische ondersteuning van "The Podcast Factory Org".

Nadia Ben Jelloun: [00:00:23] De podcast "Performance, Harmony & Commercial" is gericht op marketing- en salesmanagers en bedrijfsdirecteuren met commerciële verantwoordelijkheden.

Stéphane Depaepe: [00:00:32] Elke maand delen we met u de best practices in de zoektocht naar nieuwe klanten voor bedrijven die actief zijn in de business-to-business sector.

Nadia Ben Jelloun: [00:00:38] Je kunt elke aflevering vinden op de PHCom point be website, P.H.C.O.M, en ook op alle goede podcastplatforms.

Stéphane Depaepe: [00:00:48] Je kunt deze podcast steunen en de zichtbaarheid ervan bevorderen door hem met zoveel mogelijk mensen te delen via een like, comment of share.

Nadia Ben Jelloun: [00:00:55] Het antwoordapparaat is altijd beschikbaar, zodat je een bericht kunt inspreken dat we graag beantwoorden.

Stéphane Depaepe: [00:01:00] Je kunt ook rechtstreeks een afspraak maken met Nadia of Stéphane door naar phcom point be te gaan.

Nadia Ben Jelloun: [00:01:06] Tot snel.

Camille de Meeûs: [00:01:07] Hallo Antoine

Antoine Denis: [00:01:08] Hallo Camille

Camille de Meeûs: [00:01:09] Het is geweldig om je op onze podcast te hebben voor phcom en om te praten over bedrijfsontwikkeling. Hoe gaat het met je?

Antoine Denis: [00:01:15] Heel goed, heel goed. Drukke week, maar alles gaat goed. Het is een geweldige manier om de vrijdag af te sluiten.

Camille de Meeûs: [00:01:20] Antoine, je hebt Audéo samen met je broer opgericht, wat betekent dat in de praktijk?

Antoine Denis: [00:01:24] Audéo is een vijftien jaar oud bedrijf, opgericht door een familie, dat zich bezighoudt met alle technische en audiovisuele aspecten van evenementen, voornamelijk geluid, verlichting en alle technische apparatuur die nodig is voor alle soorten openbare evenementen, festivals, concerten enzovoort.

Camille de Meeûs: [00:01:43] Er is veel concurrentie op dit gebied. Wat onderscheidt jou van de concurrentie?

Antoine Denis: [00:01:48] Dus ja, er zijn veel mensen in België, en ook veel in Brussel, omdat daar veel evenementen plaatsvinden, dus er is veel beweging, dus het is heel normaal. Wat ons onderscheidt is dat we echt proberen te profiteren van onze gemiddelde grootte als bedrijf, zou ik willen zeggen, en onze klanten snelheid, flexibiliteit en nauwkeurigheid bieden bij de voorbereiding van projecten. Het is ook de moeite waard om erop te wijzen dat alle 'last-minute' aspecten erg belangrijk zijn, omdat we veel last-minute verzoeken voor wijzigingen krijgen. En dat onderscheidt ons van andere, misschien grotere structuren, die het moeilijker vinden om veranderingen door te voeren op het laatste moment.

Camille de Meeûs: [00:02:23] Je bent dus duidelijk flexibel en kunt je snel aanpassen.

Antoine Denis: [00:02:27] Ja, in de schema's, in de apparatuur en natuurlijk ook in het veld. We proberen ook al onze apparatuur up-to-date te houden, in de zin dat technologieën zeer snel evolueren, vooral in verlichting bijvoorbeeld, en we weten dat we iets moeten bieden dat altijd wordt aangepast en bijgewerkt om klanten en deelnemers op al onze evenementen een steeds meeslependere en aantrekkelijkere ervaring te bieden.

Camille de Meeûs: [00:02:48] Welk advies zou je geven aan mensen die in dezelfde sector willen werken als jij?

Antoine Denis: [00:02:52] Er zijn dus verschillende dingen: striktheid, waar we het al over hebben gehad, en stressmanagement. We hebben nogal wat stagiairs die bij ons komen, die weten hoe het moet, maar na drie of zes maanden merken we dat ze ondanks het goede werk toch moe weggaan. Evenementen zijn erg leuk, ze zijn een passie voor ons, het is waarvoor we begonnen zijn, en er is dat aspect van op koers blijven. In de zin dat er veel evenementen zijn, de seizoenen druk zijn, we het hoofd boven water moeten houden maar het iets is waar we van genieten, is er niets gelijkaardigs aan elk evenement. Ik zou willen zeggen dat je gepassioneerd moet zijn om te beginnen. En twee: streng zijn, rekening houden met alle technische aspecten van de evenementen.

Camille de Meeûs: [00:03:32] Waar komt deze passie voor de technische en audiovisuele wereld vandaan?

Antoine Denis: [00:03:35] We gaan terug naar de familiegeschiedenis, onze lieve vader heeft deze passie aan ons doorgegeven, dus je zou kunnen zeggen dat we er in zijn gevallen, in de toverdrank, toen we heel jong waren. Toen mijn broer en ik tien jaar oud waren, stonden we al achter het mengpaneel om microfoons in te stellen. Een passie, een tienerhobby die nu ons beroep is geworden met een bedrijf, meerdere werknemers, enz. Dus het werk is niet meer helemaal hetzelfde, tegenwoordig coördineren we meer projecten, maar we gaan ook nog steeds graag het veld in, dat is belangrijk. Ik moet ook het menselijke aspect benadrukken, dat belangrijk is in de evenementenbranche. We creëren evenementen, als we een stapje terug doen, om boodschappen over te brengen, dus daar heb je het, apparatuur wordt uit de vrachtwagen gehaald, we zetten het op, maar we proberen een bepaald menselijk tintje aan de evenementen te houden. Het veld opgaan is dus ook belangrijk voor ons.

Camille de Meeûs: [00:04:19] Het moet gezegd worden dat uw sector tot op zekere hoogte seizoensgebonden is, als u het zo kunt stellen. Het kan niet elke dag gemakkelijk zijn, en het moet ook heel uitdagend zijn.

Antoine Denis: [00:04:27] We zitten nogal in een achtbaan, dus we hebben een aantal erg drukke maanden, wanneer er veel buitenevenementen zijn, zoals juni en september bijvoorbeeld. Aan de andere kant is de winter veel rustiger: december, januari, februari. Het is inderdaad een uitdaging in die zin dat misschien wel 75% van de activiteiten geconcentreerd is in vier of vijf maanden, zowel wat betreft de logistieke aspecten van het beheer van het magazijn en de apparatuur als de HR-aspecten voor alle technici. Het is een echte hoofdpijn om dit allemaal in alle schema's te passen. En we moeten niet vergeten dat we tijdens deze drukke periodes niet alleen de site moeten beheren, maar ook alle verzoeken die binnenkomen, de bezoeken die moeten worden geregeld en de wijzigingen die moeten worden doorgevoerd. Dit zijn heel, heel, heel, uitdagende en absorberende maanden, maar je moet de uitdaging elke keer weer aangaan. Tijdens de wintermaanden bereiden we ons voor op het nieuwe seizoen, wetende dat het elke keer weer erg druk gaat worden. En ik zou willen zeggen dat het allemaal een kwestie van anticiperen is, zowel op het gebied van - ik val in herhaling - de logistieke aspecten, van het hebben van apparatuur die goed onderhouden is en klaar voor het seizoen, als op het gebied van het personeel om voorbereid te zijn om alle verzoeken te accepteren, erop te reageren en ze te honoreren en ook om nieuwe klanten te krijgen, we zijn hier om het daar ook over te hebben.

Camille de Meeûs: [00:05:34] En over klanten gesproken, hoe ontmoet je nieuwe mensen in jouw sector, die vrij niche is, en hoe zorg je ervoor dat ze jouw klanten worden?

Antoine Denis: [00:05:41] Dus uit ervaring moet ik zeggen dat het het beste werkt om mensen ter plekke te ontmoeten. Zodra we iemand ontmoeten, hetzij op een bijeenkomst om een locatie te verkennen, of nog beter, op een evenement. Zodra prospects en klanten onze apparatuur, de teams en de manier waarop ze worden ingezet komen bekijken, heeft dat veel meer betekenis dan een website, een Instagram-pagina of een telefoontje of e-mail natuurlijk. De wervingsaspecten zijn dus heel belangrijk, maar ze moeten leiden tot een menselijke ontmoeting, een echte ontmoeting om het toekomstige project concreet te bespreken en hoe we het gaan opzetten. En dan is er ook nog de dimensie van het vooruitkijken naar het toekomstige evenement, waarbij de klant veel directer betrokken zal zijn dan door simpelweg te antwoorden per e-mail en een specificatie te sturen. De menselijke dimensie is opnieuw heel, heel, belangrijk.

Camille de Meeûs: [00:06:27] We hebben het over de menselijke dimensie, dus we hebben het over het netwerk, het is het netwerk, het is ook mond-tot-mondreclame.

Antoine Denis: [00:06:32] Het is mond-tot-mondreclame, het netwerk, dat hadden we kunnen toevoegen aan het eerste deel van de kenmerken die je moet hebben om een evenementenbedrijf te starten. Je moet je netwerk voortdurend opbouwen en onderhouden. Het is waar dat er ontmoetingen moeten worden gemaakt, contacten moeten worden gereactiveerd en we moeten niet aarzelen om mensen binnen te halen en ze elkaar te laten ontmoeten. Elk jaar organiseren we aan het einde van het jaar een kleine borrel voor al onze interne en freelance technici. Het lijkt misschien triviaal, maar het is een moment om samen te komen om ideeën uit te wisselen en Audéo meer bekendheid te geven. Het adresboek, het netwerk, is dus superbelangrijk. Natuurlijk moet je er voortdurend aan werken en natuurlijk, als je al een netwerk hebt, is het als een kleine springplank en zijn alle operaties gemakkelijker, bij wijze van spreken. Aspecten van contacten, als je eenmaal iemand kent en een e-mail ontvangt van die persoon, gaan altijd veel sneller, dus projecten gaan sneller vooruit en offertes worden sneller getekend.

Camille de Meeûs: [00:07:25] Wat zijn de belangrijkste moeilijkheden en obstakels die u tegenkomt in uw verkoopactiviteiten?

Antoine Denis: [00:07:30] Heel wat locaties, agentschappen of klanten zijn al gebonden aan serviceproviders en dat is heel normaal. Het is iets dat de relaties tussen een klant, een locatie en zijn technische serviceprovider zal vergemakkelijken. Maar we komen vaak locaties tegen die al hun eigen apparatuur hebben, die een serviceprovider opleggen of die niet graag een andere serviceprovider accepteren. Het grootste obstakel is dat de sector vrij gesloten is, zou ik zeggen. Iedereen heeft zijn contacten, dat is normaal, we zijn weer terug bij het adresboek en het netwerk, je moet er een weg doorheen zien te vinden en een klein gaatje zien te vinden om je diensten aan te bieden, proberen te innoveren, de klant overtuigen dat het misschien tijd wordt, of dat het misschien een kans is om een keer een nieuw bedrijf uit te proberen.

Camille de Meeûs: [00:08:10] Ja, maar soms kun je bestaande infrastructuren aanvullen, dingen die al worden gedaan?

Antoine Denis: [00:08:15] Dit zijn dingen die worden gedaan, maar ze zijn niet per se gemakkelijk. Het is soms een dubbele slag voor de klant die de ruimte huurt, die een installatie moet inhuren met een technicus van dienst, die misschien met zijn duimen zit te draaien, en de Audéo-teams die tegelijkertijd de apparatuur installeren. Er kunnen synergieën zijn, maar het is ook niet per se gemakkelijk. Als we een dienst moeten verlenen op een plek die we helemaal niet kennen, om er zeker van te zijn dat we een kwaliteitsservice verlenen, geven we er soms de voorkeur aan om met al onze apparatuur te komen en 100% autonoom te zijn, en helaas de apparatuur ter plekke niet te gebruiken als we die niet kennen, dus daar heb je het al, deze contexten zijn niet altijd gemakkelijk. Voor de klant is het soms ook budgettair ingewikkeld, dus vinden we het normaal dat hij zich wendt tot de serviceprovider van de locatie die zijn apparatuur al permanent geïnstalleerd heeft.

Camille de Meeûs: [00:08:57] Hoe creëer je een langdurige vertrouwensrelatie met je bestaande klanten?

Antoine Denis: [00:09:02] Als er een verzoek wordt gedaan, een gebeurtenis plaatsvindt en er enkele weken of maanden later een tweede verzoek komt, beschouwen we dat er al een vertrouwensrelatie is opgebouwd. Pas na een succesvol eerste evenement kan de klant helemaal gerustgesteld zijn en een tweede of derde keer een beroep op ons doen, en hopelijk nog heel lang. Ik denk dat we proberen om direct een vrij hechte en menselijke relatie op te bouwen. Als het gaat om het indienen van offertes, geef ik altijd de voorkeur aan telefoongesprekken boven e-mails, om te proberen de behoeften en beperkingen van elke klant te begrijpen en uiteindelijk om te proberen dicht genoeg bij elke klant te staan, waarbij ik de dingen natuurlijk stap voor stap doe. Maar ik denk dat vertrouwen ook wordt opgebouwd door een hechte relatie, en ik denk dat het belangrijk is om dat ook te benadrukken.

Camille de Meeûs: [00:09:46] Het vereist nog steeds veel follow-up. Heb je specifieke interne tools of praktijken om je klanten te ondersteunen en hen te laten zien dat je er altijd bent?

Antoine Denis: [00:09:54] We zijn met meerdere mensen bij Audéo en elke projectmanager heeft zijn of haar eigen klanten. Neem bijvoorbeeld Bozar, een locatie waar we veel mee samenwerken. Alle aanvragen van de verschillende klanten van Bozar komen bijvoorbeeld bij mij terecht, omdat het zo makkelijk is. Wanneer we een nieuwe aanvraag krijgen van een nieuwe klant, beslissen we intern wie de leiding krijgt over het project en de klant in kwestie, en we proberen één contactpunt te behouden tussen deze klant en onze teams om uitwisselingen en communicatie te vergemakkelijken. Ik denk dat je snel en responsief moet zijn. Ik heb dit al eerder gezegd, maar last-minute verzoeken en wijzigingen zijn normaal en heel gebruikelijk in de evenementenbranche. De klant moet het gevoel hebben dat de technische dienstverlener achter hem staat, dat hij wordt gecontroleerd en dat hij op de dienstverlener kan vertrouwen voor alle logistieke aspecten.

Camille de Meeûs: [00:10:48] Als technische dienstverlener op evenementen heb je veel op je schouders.

Antoine Denis: [00:10:51] Het hangt allemaal af van het soort evenement en vooral van het soort klant. Als je eenmaal werkt met klanten die, laten we zeggen, professioneel zijn en het is een samenwerking voor de lange termijn, dan zijn de missies heel duidelijk en heeft iedereen zijn eigen taken en agenda. Voor particuliere klanten kan het soms ingewikkelder zijn, omdat het voor hen minder duidelijk is wat Audéo wel en niet kan doen. We moeten soms bepaalde diensten afwijzen waarvan de klant dacht dat we dit of dat konden doen, maar die eigenlijk helemaal niet in ons assortiment zitten. Ik denk bijvoorbeeld aan decoratieaspecten voor een bruiloft, maar dat is een ander soort dienstverlener. Soms moeten we klanten een beetje de realiteit in de ogen kijken, maar over het algemeen gaat het vrij goed. En ik denk dat het vrij duidelijk is op al onze communicatiekanalen, de diensten die we aanbieden, het personeel dat we bieden, zijn echt puur technische aspecten, met heel weinig ondersteunende diensten, geen fotografen, geen decoratie, enzovoort.

Camille de Meeûs: [00:11:45] Welke vaardigheden zijn volgens jou noodzakelijk en essentieel in de verkoop om op dit moment het contact met je klanten te onderhouden?

Antoine Denis: [00:11:53] Ik zou zeggen dat je zeker niet achter je pc moet gaan zitten wachten tot er aanvragen binnenkomen, je moet op de hoogte blijven. Ik denk dat er veel te doen is in Brussel op het gebied van cultuur en evenementen. En blijf op de hoogte, eenvoudigweg door sociale netwerken en agenda's te volgen en je netwerken te activeren. En in feite om prospects te zoeken, evenementen te bezoeken of diensten aan te bieden. Zodra je het netwerk hebt, moet je het activeren om uit te zoeken welke evenementen je de komende drie maanden gaat organiseren. Heb je een technisch bezoek nodig? Kan ik u helpen? Dit bouwt echt klantenbinding op en ze krijgen het gevoel dat we er zijn om hen te ondersteunen en te helpen met alle logistieke aspecten.

Camille de Meeûs: [00:12:35] Wat is uw volgende doel bij Audéo, uw volgende commerciële ambitie? We zijn nu aan het eind van 2025, hoe ziet u 2026?

Antoine Denis: [00:12:43] Hoe zien we 2026? We beginnen ons erg krap te voelen, zowel logistiek als qua opslagruimte, en dit wordt erg beperkend in het hoogseizoen, bijvoorbeeld in september. We zijn dus echt op zoek naar een nieuwe opslaglocatie, dus dat is puur voor de logistieke aspecten. Op het gebied van personeel en evenementen voeren we momenteel ongeveer 300 projecten per jaar uit en we willen volgend jaar de grens van 400 overschrijden. De groei is nog steeds goed, het aantal evenementen neemt toe, dus dat is heel goed. We hebben ieders taken binnen het bedrijf een beetje gereorganiseerd en we zullen in 2026 waarschijnlijk nog een projectmanager moeten aannemen om aan alle nieuwe eisen te kunnen voldoen en op tijd te kunnen reageren.

Camille de Meeûs: [00:13:23] Daarom zal deze nieuwe Project Manager echt voor het commerciële aspect zijn, om altijd een follow-up in real time te hebben en te laten zien dat je er bent en dat je je klanten niet in de steek laat.

Antoine Denis: [00:13:30] Dus, gezien de groeiende vraag naar evenementen en, laten we zeggen, algemene managementtijd, om alle logistieke aspecten te beheren, personeel, voertuigen, apparatuur, vergaderingen, aanpassingen, dat alles neemt veel tijd in beslag en we zouden graag een extra projectmanager hebben om onze klanten nog reactiever, nog efficiënter te ondersteunen. En om klanten te laten zien dat antwoorden binnen een kwartier heel gewoon zijn in ons bedrijf, om te zorgen voor een echt, echt, snelle follow-up.

Camille de Meeûs: [00:13:56] Voor een succesvolle bedrijfsontwikkeling deed u een beroep op phcom. Waarom koos u voor deze partner?

Antoine Denis: [00:14:01] Dus we hadden al contact met phcom, denk ik, vóór Covid. Toen kwam Covid en bleven we ongeveer twee jaar in de vriezer. We hadden contact met phcom om onze bedrijfsontwikkeling een duwtje in de rug te geven. Mijn broer, die mijn partner is, en ik hadden niet veel tijd om nieuwe vooruitzichten te vinden. Want tussen alle evenementen en de administratie is het ingewikkeld om prioriteiten te stellen, zoals we ons na een paar jaar realiseerden. Phcom heeft ons echt geholpen om tijd vrij te maken die eigenlijk alleen maar ging zitten in werving, bellen, mailen, Audéo erkenning geven, een outreach campagne activeren en al onze referenties laten zien. Het is een zeer tijdrovende klus, dus je moet er heel specifiek tijd aan besteden. Nogmaals, we gaan het hebben over netwerken, maar wanneer je iemand belt die je kan doorverwijzen naar iemand anders, is het belangrijk om al deze contacten en netwerken te activeren.

Camille de Meeûs: [00:14:58] Je wordt op dit moment vergezeld door Stéphane, de CEO van phcom. Ik denk dat hij met je meeging naar een afspraak om naar je te luisteren en je te helpen met de verkoop. Hoe werkt het?

Antoine Denis: [00:15:08] Dus Stéphane nam een paar dagen geleden deel aan een gesprek met mij, op een nogal passieve manier, om te luisteren, dat is normaal. We debriefden ruim 20 minuten direct na de vergadering, wat de eerste keer was dat hij naar mijn verkooppraatje en methodes luisterde. Er zijn al twee of drie opmerkingen gemaakt en er is direct advies gegeven. Na het gesprek kreeg ik een telefoontje, ik denk 1 uur later, en advies dat meteen daarna werd toegepast. En het belangrijkste advies, als ik het hier mag geven, ik denk het wel, was gewoon om de klant preciezer te vragen wat zijn behoeften waren voor een concreet evenement, of dat nu over twee weken is of over twee maanden, maar zodat hij het evenement daadwerkelijk kan lanceren, zichzelf kan projecteren, zich al in een evenement met Audéo kan wanen. Afgezien daarvan vond Stéphane de presentatie van het bedrijf en de manier waarop we met elkaar omgingen prima. Maar het was misschien nog belangrijker om dingen te personaliseren voor de klant, om hun behoeften te begrijpen en een concrete relatie voor te stellen.

Camille de Meeûs: [00:16:05] Is deze verkoopondersteuning belangrijk voor jou?

Antoine Denis: [00:16:08] Ja, ik denk dat telefoontjes en e-mails heel standaard zijn. Maar bij een videoconferentie of een vergadering op locatie moet je alle zeilen bijzetten en je weet dat tijd voor iedereen erg kostbaar is. Als je iemand aan het einde van de lijn of voor je hebt, is dat het moment om te profiteren, om te proberen dingen te laten gebeuren, om loyaliteit op te bouwen, om...

Camille de Meeûs: [00:16:28] We moeten deze kans grijpen.

Antoine Denis: [00:16:29] Grijp de kans, grijp het moment en hoop dat je binnen een uur of de volgende dag al een aanvraag in je inbox hebt en tegen jezelf zegt: "Oké, we hebben het hier gisteren over gehad tijdens onze video, hier is de opzet van het project. Kunnen we elkaar daar ontmoeten? Het is een eenvoudige manier om tot zaken te komen. En Stéphane begeleidde ons op deze manier door te zeggen "OK, dus we praten over evenementen, we praten over de menselijke dimensie, we praten over evenementen, we moeten elkaar weer ontmoeten", we moeten naar de locatie gaan, we moeten onszelf in het evenement projecteren.

Camille de Meeûs: [00:16:55] Het belang van het terrein.

Antoine Denis: [00:16:56] Het belang om praktisch en concreet te zijn, om tegen jezelf te zeggen: dit is wat je je voorstelt in je bestek, en dit is wat ik je voorstel, en dit zijn de kleine extra's die we kunnen bieden. Wat gaat Audéo doen om zich te onderscheiden van de massa, om zich een beetje te onderscheiden van de massa? Gezien onze ervaring, de evenementen die we al hebben georganiseerd in zalen en onze technici die gewend zijn aan dit soort evenementen, moeten we alles uit de kast halen om de klant meteen te overtuigen en een relatie met hem te beginnen.

Camille de Meeûs: [00:17:20] Tot slot, Antoine, kun je je samenwerking met phcom in drie woorden samenvatten?

Antoine Denis: [00:17:25] Dus in drie woorden, zo uit mijn hoofd, zou ik zeggen: efficiëntie, nauwkeurigheid en transparantie. Transparantie, vooral via het online platform, waarmee je afspraken en gesprekken van dag tot dag of bijna tot op de minuut kunt volgen. En het is belangrijk om te weten hoe het gaat en hoe we kunnen samenwerken.

Camille de Meeûs: [00:17:44] Bedankt Antoine.

Antoine Denis: [00:17:45] Heel graag.

Camille de Meeûs: [00:17:46] Tot snel.

Antoine Denis: [00:17:46] Tot snel.

 

Posted in Client Good News - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
bruxelles capitale cheques entreprises