phcom - business development
   Luister naar onze podcast
login

Please register

Remember me
Forgot password?
Learning blog
Yasmina Kabdani

Nieuwe functie: tabblad FAQ's ❓

Van Yasmina Kabdani, het 04.01.2021
Nieuwe functie: tabblad FAQ's ❓

Wij zijn blij om u deze nieuwe functie in Database Management: een direct antwoord op al uw gebruiksvragen, de Frequently Asked Questions (FAQ's).

 

Tijdens het inloggen op de DM hebben jullie waarschijnlijk een nieuwe FAQ-knop opgemerkt die jullie het leven makkelijker maakt. Het getal is het aantal beantwoorde vragen. In deze foto hieronder gaat het bijvoorbeeld om het tabblad Cockpit met 3 vragen:

 

 

Wanneer je op de knop klikt, gaat je naar de FAQ's waar alle antwoorden op de vragen in het bijbehorende tabblad vindt. Je kunt ook de gewenste taal selecteren (Frans, Nederlands en Engels) en je kunt ook het tabblad kiezen :

 

Klik op een vraag en je krijgt het antwoord dat wordt aangevuld met verklarende diagrammen en afbeeldingen :

 

 

 

Heb je een vraag ? Je krijgt onmiddelijk een antwoord ! 

En je gebruikt PHCom DM efficiënter.

Posted in Database Management - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Yasmina Kabdani

Definities Actions & Results 2020

Van Yasmina Kabdani, het 03.06.2020
Definities Actions & Results 2020
Actions & Results Definities
Absent De prospect was niet aanwezig op het moment van het bezoek.
Administration Onderzoek moet worden gedaan of een vraag stellen (ticket).
Argumented Argumentatie, men praat met de beslisser en/of verkrijgt informatie, er is effectief contact geweest. Bijvoorbeeld, een interessante informatie die de secretaresse ontvangt is een Argu.
Blocked Ik kan niet naar de juiste persoon worden verbonden, ik ben altijd geblokkeerd door de secretaresse.
Bridge Het doorgeven van informatie aan een ander dossier.
Call Er wordt een oproep verricht of geprogrammeerd naar het bedrijf.
Call Client De klant bellen na de vergadering.
Canceled Client Een afspraak die wordt gemaakt en vervolgens door de klant geannuleerd.
Canceled Prospect Een afspraak wordt gemaakt en geannuleerd door de prospect.
Customer Contact Na een telefonisch interview gesprek de informatie die door de klant wordt gegeven moet gedocumenteerd worden.
Client Day Het is een dag die georganiseerd wordt tussen de klant en het team dat aan het dossier van de klant werkt om het dossier, de doelstellingen, de opmerkingen, enz. te bekijken.
Mail In Ontvangst van een e-mail van de prospect.
Mail Out Het sturen van een e-mail naar de prospect.
Feedback Een informatie-uitwisseling wordt gegeven door de klant.
Not Interesting Filter, het bedrijf is niet interessant voor uw bedrijf.
LinkedIn Ga via LinkedIn om een eerste contact te leggen.
Lost De prospect heeft negatief gereageerd op een aanbod of heeft een afspraak geannuleerd.
Mailing Nieuwsbrieven versturen, mailing.
Monthly Customer Contact Maandelijks meeting met de klant.
Meeting Meeting, een afspraak is gepland met de prospect.
Not Interested Niet geïnteresseerd, het prospect is niet geïnteresseerd.
No Answer Het telefoonnummer gaat over, maar er wordt niet geantwoord of de lijn is altijd bezet.
Not Available De persoon in kwestie is in een vergadering, op vakantie of ziek.
Offer Offerte, een offerte wordt gedaan, het bedrag, de ratio (percentage kans om te verkopen) en de einddatum kunnen worden aangegeven.
Pending Er is een offerte verzonden en wachten op een antwoord.
Postponed Client Een afspraak wordt door de klant uitgesteld.
Postponed Prospect Een afspraak wordt door de prospect uitgesteld.
Quality De mening van de klant over de kwaliteit van de PhCom-ervaring, zijn tevredenheid.
Sale Er is een verkoop.
Stop Elke actie met betrekking tot dit bedrijf moet worden stopgezet (en de reden ervan moet worden vermeld).
Team Contact Na een telefonisch gesprek, een informatie werdt door gegeven door het team en het moet gedocumenteerd te worden.
Virtual Meeting Vergadering per videoconferentie, online vergadering of per telefoon.
Voicemail Het gaat naar de voicemail (vermelden in comment of u een bericht hebt achtergelaten of niet).
Wrong Number Het nummer is onjuist. Het nodige onderzoek is gedaan, dus een ticket sturen.

 

Posted in Database Management - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stéphane Depaepe

Het management van uw btb prospectie

Van Stéphane Depaepe, het 28.01.2013

Het management van uw btb prospectie, werd verder verbeterd:

  • Het slagingspercentage richting ingeplande afspraak per gesprek, 
  • wie wanneer terugbellen
  • het aantal niet interessante of niet geïnteresseerde contacten.
  • ...

 

Er is ook een directe doorklikfunctie om de oorzaken van deze kwalificatie te ontdekken, alsook de vervolgacties: neergelegde offertes, vervolgafspraken of terugbelacties. 

Gerealiseerde acties van uw verkopers analyseren laat toe de resultaten te verbeteren. De PHCom manager laat dus op deze manier toe om commerciële actiepunten te begrijpen en ontdekken.

Ontdek vanaf vandaag dit instrument voor uw verkoopaanpak. Bel direct naar 02.702 64 74

Posted in Database Management - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
bruxelles capitale cheques entreprises