Please register
FOMO (Fear Of Missing Out) is voor heel wat psychologen het onderwerp van wetenschappelijk onderzoek.
Uiteindelijk is het dus logisch dat mensen zich schuldig gaan voelen als ze iets niet hebben gedaan.
Een Harmonieuze aanpak bestaat erin zichzelf enkele vragen te stellen:
Een truc om dit te integreren in uw verkoopproces?
Verglijd naar het positieve tijdens de commerciële prospectie:
Als verkoper, tijdens de ontmoeting de volgende vragen durven uitdiepen:
Door naar de antwoorden te luisteren zal je weten of het aanbod uw toehoorder zal aanstaan, of je dient het nog aan te passen.
Hij zal nog meer tevreden zijn over de aankoop en je kan hem gemakkelijker als trouwe klant kunnen binden.
Dat is toch het doel van uw verkoop?
Dankzij deze aanpak bekom je een “Joy of Missing Out”, aangezien je de tijd hebt genomen. We kunnen niet ALLES doen. Dus het is belangrijk ook te weten hoe los te laten.
Proficial aan onze klant Vigo Universal
"Christophe Hermanns, CEO van Vigo Universal, is een van 110 digital wallonia champions die zullen de digitalisatie in Belgié promoten!"
Fijne Dag
Bedrijven actief in de voedselsector kunnen dus van specifieke voordelen genieten voor de organisatie van hun opleidingen
Proficiat aan het hele ImproTraining team.
De bevragingen gedaan door de organisatie van het certificaat bij onze klanten tonen de volgende punten:
Twee suggesties voor verbetering: een coaching middel om elk van de deelnemers te helpen herinneren aan zijn actieplan en het aanbod van opleidingen vergroten. Afspraak daaromtrent in 2018
De klanten van PHCom komen uit verschillende bronnen die we u ook aanraden te activeren voor uw onderneming:
Met meer dan 20 jaar ervaring in Business to Business, kunnen wij deze 5 bronnen ook aan andere bedrijven actief in b2b sterk aanbevelen.
Natuurlijk zijn ook andere commerciële acties altijd welkom
De grote vraag blijft: Klanten zoeken op een proactieve manier of ze laten komen?
Ik beveel een goede mix van beiden aan.
Om de duurzaamheid van een bron te behouden, moet je rekening houden met tal van factoren.
U wil een waterkraan openen van klanten die stromen en blijft stromen? Kom er met ons over praten.
P.S.: 100% kans klanten te vinden voor 31/12 met de gebruikelijke reserves: uw werkterrein, de gebruikelijke onderhandelingsduur ...
Lead Generation of hoe op snelle manier kwaliteitsvolle leads genereren in B2B.
Reeds 20 jaar doen we dit werk, de evolutie van prospectie middelen in business to business zijn enorm, maar alles draait steeds rond de 2 keuzes: inkomende aanvragen aanwakkeren (we spreken van inbound marketing) of ze gaan zoeken (outbound marketing).
Zie hier enkele tips en tricks onder de vorm van bevraging
Inbound marketing:
Hoe ervoor zorgen dat uw commerciële teams zich zo goed mogelijk kunnen concentreren op de behandeling van business opportuniteiten?
Een raad: Definieer uw inhoud precies (boodschappen, te geven of te verzamelen informatie), voor elke etappe, van uw website tot de handtekening op een contract met intussen een eerste ontmoeting en een aanbieding van een offerte.
Outbound Marketing:
Men spreekt van interruptie marketing omdat men een boodschap gaat pushen bij iemand die er niet om gevraagd heeft. Dit type van marketing vraagt een goede strategie omwille van de hoge kostprijs. In welke bedrijven wil u in het bijzonder binnendringen? En welke middelen gebruikt u om tot uw doelstelling te komen?
Een raad: verbind snel uw outbound en inboundacties en combineer het beste van beide werelden.
Ten slotte, de outboundmarketing zal de inbound marketing activeren en vice versa.
De commerciële oplossing die het beste werkt is te berekenen met ROPI - Return On Prospecting Investments, na veel testen, trachten, pogen en verbeteren …
Daar ze niet exact is, is de commerciële wetenschap best opwindend.
Laat ons erover praten → contacteer ons.
Ook te lezen: De leads beter behandelen