phcom - business development
   Luister naar onze podcast
login

Please register

Remember me
Forgot password?
Learning blog
Yasmina Kabdani

We zijn verhuisd ! 📦

Van Yasmina Kabdani, het 09.09.2020
We zijn verhuisd ! 📦

Sinds 1 september is PHCom verhuisd naar het business center Transforma BXL.

Telewerken is al meer dan 15 jaar de norm binnen onze organisatie, deze werkomgeving stelt ons in staat om in volledige flexibiliteit te werken.

De logica van innovatie die daar heerst is in lijn met onze manier om bij te dragen aan de zakelijke ontwikkeling van bedrijven door het toepassen van de best practices van lead management.

Daarnaast delen de andere huurders dezelfde waarden van duurzaamheid en sociale verantwoordelijkheid: iedereen kan een positieve bijdrage leveren aan onze planeet.

Dit ecosysteem creëert meerdere zakelijke mogelijkheden bij start-ups en andere bedrijven die actief zijn bij Transforma BXL.

Wat foto's voor de nostalgie ... en aan het werk in onze nieuwe kantoren.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Posted in People Administration - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Yasmina Kabdani

Van Yasmina Kabdani, het 08.07.2020
Posted in Business Development - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stéphane Depaepe

Van Stéphane Depaepe, het 09.06.2020
Posted in People Administration - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Yasmina Kabdani

Definities Actions & Results 2020

Van Yasmina Kabdani, het 03.06.2020
Definities Actions & Results 2020
Actions & Results Definities
Absent De prospect was niet aanwezig op het moment van het bezoek.
Administration Onderzoek moet worden gedaan of een vraag stellen (ticket).
Argumented Argumentatie, men praat met de beslisser en/of verkrijgt informatie, er is effectief contact geweest. Bijvoorbeeld, een interessante informatie die de secretaresse ontvangt is een Argu.
Blocked Ik kan niet naar de juiste persoon worden verbonden, ik ben altijd geblokkeerd door de secretaresse.
Bridge Het doorgeven van informatie aan een ander dossier.
Call Er wordt een oproep verricht of geprogrammeerd naar het bedrijf.
Call Client De klant bellen na de vergadering.
Canceled Client Een afspraak die wordt gemaakt en vervolgens door de klant geannuleerd.
Canceled Prospect Een afspraak wordt gemaakt en geannuleerd door de prospect.
Customer Contact Na een telefonisch interview gesprek de informatie die door de klant wordt gegeven moet gedocumenteerd worden.
Client Day Het is een dag die georganiseerd wordt tussen de klant en het team dat aan het dossier van de klant werkt om het dossier, de doelstellingen, de opmerkingen, enz. te bekijken.
Mail In Ontvangst van een e-mail van de prospect.
Mail Out Het sturen van een e-mail naar de prospect.
Feedback Een informatie-uitwisseling wordt gegeven door de klant.
Not Interesting Filter, het bedrijf is niet interessant voor uw bedrijf.
LinkedIn Ga via LinkedIn om een eerste contact te leggen.
Lost De prospect heeft negatief gereageerd op een aanbod of heeft een afspraak geannuleerd.
Mailing Nieuwsbrieven versturen, mailing.
Monthly Customer Contact Maandelijks meeting met de klant.
Meeting Meeting, een afspraak is gepland met de prospect.
Not Interested Niet geïnteresseerd, het prospect is niet geïnteresseerd.
No Answer Het telefoonnummer gaat over, maar er wordt niet geantwoord of de lijn is altijd bezet.
Not Available De persoon in kwestie is in een vergadering, op vakantie of ziek.
Offer Offerte, een offerte wordt gedaan, het bedrag, de ratio (percentage kans om te verkopen) en de einddatum kunnen worden aangegeven.
Pending Er is een offerte verzonden en wachten op een antwoord.
Postponed Client Een afspraak wordt door de klant uitgesteld.
Postponed Prospect Een afspraak wordt door de prospect uitgesteld.
Quality De mening van de klant over de kwaliteit van de PhCom-ervaring, zijn tevredenheid.
Sale Er is een verkoop.
Stop Elke actie met betrekking tot dit bedrijf moet worden stopgezet (en de reden ervan moet worden vermeld).
Team Contact Na een telefonisch gesprek, een informatie werdt door gegeven door het team en het moet gedocumenteerd te worden.
Virtual Meeting Vergadering per videoconferentie, online vergadering of per telefoon.
Voicemail Het gaat naar de voicemail (vermelden in comment of u een bericht hebt achtergelaten of niet).
Wrong Number Het nummer is onjuist. Het nodige onderzoek is gedaan, dus een ticket sturen.

 

Posted in Database Management - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stéphane Depaepe

Hoe een videoconferentie te houden

Van Stéphane Depaepe, het 25.03.2020
Hoe een videoconferentie te houden

 

De 8 Do's van Video Conferencing Etiquette

  1. Wees beleefd tegen andere deelnemers (en noem ze maar op).
  2. Spreek wel duidelijk (en "to the point")
  3. Houd de lichaamsbewegingen minimaal
  4. Beweeg en gebaar langzaam en natuurlijk (toont uw handen)
  5. Houd oogcontact door naar de camera te kijken (en smile)
  6. Kleed je goed aan (en zorg voor je omgeving)
  7. Maak de sessie wel geanimeerd (wie begeleidt de sessie?)
  8. Blijf jezelf en heb plezier!

De 7 Don'ts van Video Conferencing Etiquette

  1. Maak geen afleidende geluiden
  2. Niet schreeuwen.
  3. Maak geen afleidende bewegingen
  4. Onderbreek geen andere sprekers
  5. Voer geen nevengesprekken.
  6. Draag geen "luidruchtige" juwelen.
  7. Bedek de microfoon niet (als u hoest, zet de microfoon dan uit)

Aangepast vanuit de bron: St. Leo University Office of Information Technology

Er bestaan verschillende oplossingen voor virtuele vergaderingen:

  • Hangout (Google's oplossing...mijn favoriet)
  • Wildix (we kunnen een "pro" ruimte voor u creëren als u dat wenst)
  • Voor Microsoft-fans: Skype for business, teams (Office 365)
  • Voor Apple fans: Facetime
  • Webex, Zoom (https://zoom.us/download)...

Vergeet niet dat je de mogelijkheid hebt om schermen en documenten (aangepast voor schermpresentatie) te delen en te chatten om opmerkingen te bevestigen, vragen te stellen, URL-links te delen...

 En bovenal: wie doet wat en voor wanneer?

Posted in Efficient Sales - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
bruxelles capitale cheques entreprises