Please register
Workshop “Lichaam en Stem” op 8 juli 2016
Wij danken Nadia dat we ons mochten onttrekken uit onze dagelijkse gewoontes om ons te concentreren op ons belangrijkste werk instrument : onze stem.
Met een goed verankerd en verenigd lichaam (voeten, benen, bekken, rug, nek), bewust van ons zwaartepunt en de mond goed geopend, kunnen we ons allemaal met een grotere impact uitdrukken: standvastig, zelfverzekerd, vloeiend, duidelijk, ...
Dit is een prachtige basis voor de toekomst en onze manier van prospecteren.
Gelijklopend en om deze mooie dag te vervolledigen geven we jullie hierbij 2 links met tips omtrent hygiëne en de bescherming van onze stem:
Herinneringen aan onze dag
Van Cold Calling naar Hot Calling!
Een telefoongesprek met een manager of een directeur van een bedrijf moet voorbereid worden. Uw gesprekspartner zal er U dankbaar voor zijn. Cold Calling wordt minder en minder geapprecieerd.
Er bestaan oplossingen om een telefoongesprek weer op gang te brengen. Zie hieronder 5 technieken om een glimlach te doen verschijnen bij elke oproep
Voor wie?
Als deze aanpak door een telemarketeer kan worden uitgevoerd, zal iedereen die een oproep ontvangt een aangename tijd beleven aan de telefoon.
Waarvoor dient het?
5 minuten aan de telefoon kan uw leven veranderen.
U kan een nieuw product vinden, een nieuwe aanpak, een partner met toegevoegde waarde …
Door zich open te stellen voor offertes of voorstellen kan iedereen het zichzelf makkelijker maken.
Wanneer er een echt gesprek gevoerd wordt zal iedereen er voordeel bij hebben.
En nu?
Veel plezier met uw contactpersonen!
Stel vragen!
En beleef een aangename tijd aan de telefoon!
20 jaar ervaring om met u te delen!
1996-2016
Reeds 20 jaar!
Bedankt voor deze 20 jaar, verrijkt met persoonlijke ervaringen, passionerende projecten, de uitdagingen waaraan u hebt bijgedragen.
Verschillende honderden klanten hebben ons opdrachten op lange en korte termijn toevertrouwd om hen te begeleiden in hun commerciële ontwikkeling. Dank zij hen hebben wij een variëteit van activiteiten ontdekt, die onze kennis en ervaring verrijkt hebben op het gebied van B2B.
Dank ook aan mijn ganse ploeg om dit avontuur mogelijk te maken. Hun zelfstandigheid gidst onze verrichtingen.
In de loop der tijd, is de manier om de markt te benaderen geëvolueerd en de technische middelen van vandaag geven talrijke voordelen. PHcom zorgt er steeds voor een pas voorruit te zijn om potentiële klanten te overtuigen.
De personen, ook indien zij hun beroep anders aanpakken, blijven het hart van onze activiteiten: het zijn de contacten “one to one”, van persoon tot persoon, die de waarde en rijkdom vormen van ons bedrijf.
Commerciële ondersteuning vindt voortdurend plaats. In tijden van crisis of groei, draagt die ondersteuning bij tot het vinden van oplossingen door persoonlijk contact: interactie tussen twee personen. Alles kan geautomatiseerd worden, maar niets kan ooit een direct persoonlijk contact vervangen.
Ik wens dat de komende 20 jaar ons allen toelaten om in deze momenten van uitwisseling te werken, vruchtbaar voor ieder, zowel persoonlijk als professioneel.
een samenvattend benadering om nieuw klanten te maken,
Sorry, dit besta maar in het frans...wij zullen in het nederlands zeker verder erover praten
Une chouette conférence chez Beci ce 25/11 dont je voulais vous partager quelques idées:
des conditions pour bien communiquer:
- il faut un différentiel de compétences: chacun a quelque chose à apporter à l'autre. j'ai une valeur ajoutée, je dois la faire savoir; l'autre à une valeur ajoutée, je dois la comprendre
- le challenge c'est de se faire comprendre. C'est donc ma faute de m'être mal fait comprendre .
- Il faut être orienté récepteur : avoir une cible permet d'adapter son langage
- Ne demander aucun effort à l'autre pour qu'il comprenne. Tout en évitant le simplisme, rendons simple ce qu'on a à dire
- choisir le bon canal (voix, image, mail, linked in)
- Utiliser la voix, l'état d'esprit, les émotions pour toucher l'autre,
- donner du contraste (éviter la monotonie, pour soi même et pour l'interlocuteur
- être juste dans ce qu'on veux communiquer (les 3 filtres de Socrate : vrai bon et utile)
- Eviter de parler de parler trop de soi ou de donner trop de détails - soyez simples
- soigner le début et la fin (de l'appel ou d'une phrase).
Personne ne se lève le matin pour s'ennuyer ...alors amusez vous dans chacun de vos contacts