phcom - business development
login

Please register

Remember me
Learning blog
Yasmina Kabdani

We zijn verhuisd ! 📦

Van Yasmina Kabdani, het 09.09.2020
We zijn verhuisd ! 📦

Sinds 1 september is PHCom verhuisd naar het business center Transforma BXL.

Telewerken is al meer dan 15 jaar de norm binnen onze organisatie, deze werkomgeving stelt ons in staat om in volledige flexibiliteit te werken.

De logica van innovatie die daar heerst is in lijn met onze manier om bij te dragen aan de zakelijke ontwikkeling van bedrijven door het toepassen van de best practices van lead management.

Daarnaast delen de andere huurders dezelfde waarden van duurzaamheid en sociale verantwoordelijkheid: iedereen kan een positieve bijdrage leveren aan onze planeet.

Dit ecosysteem creëert meerdere zakelijke mogelijkheden bij start-ups en andere bedrijven die actief zijn bij Transforma BXL.

Wat foto's voor de nostalgie ... en aan het werk in onze nieuwe kantoren.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Posted in News to share - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stéphane Depaepe

Van Stéphane Depaepe, het 09.06.2020
Posted in News to share - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stéphane Depaepe

Dank U !

Van Stéphane Depaepe, het 23.12.2016
Dank U !

Het was ons een waar genoegen met u samen te werken dit jaar. Wij hopen dat u onze permanente inspanningen om onze dienstverlening te verbeteren hebt weten te appreciëren.

Dat het nieuwe jaar u vreugde en voorspoed mag brengen.

Tot zeer binnenkort voor nieuwe commerciële avonturen.

Phcom Team

“De wereld evolueert dankzij de onmogelijke dingen die gerealiseerd worden.”(André Maurois)

Posted in News to share - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stéphane Depaepe

3 te ondernemen acties om het gebruik van de telefoon voor commerciële doeleinden aan te moedigen

Van Stéphane Depaepe, het 20.10.2016
3 te ondernemen acties om het gebruik van de telefoon voor commerciële doeleinden aan te moedigen

In het beloop van 20 jaar dat ik commerciële ontwikkeling van bedrijven ondersteun, heb ik honderden mensen geactiveerd in een intensiever gebruik van de telefoon.

Een verkoper is aangeworven om te verkopen, en de telefoon is zijn vriend.

Vaak ligt een face to face ontmoeting de verkoper nauwer aan het hart. E-mails, sms en chat geven de mogelijkheid om intensiever met de prospecten te communiceren. Maar de telefoon blijft het meest efficiënt om de verkoop te laten vorderen.

Dus wanneer een verkoper de telefoon vreest (niet voldoende prospecteert of prospecten en klanten niet voldoende aanspoort) zie hier 3 tips op zich te ontspannen:

  1. Denk aan een overwinning uit het verleden (een verkoop, een geslaagd objectief) en hervind je emotionele staat van dat moment. 
  2. Schrijf een klare en begrijpelijke telefonische introductie neer, zodat je met je telefoontje kan slagen in de mogelijke objectieven.
  3. Visualiseer een vriend in de persoon die je adresseert.

… en gooi je in een aangenaam gesprek met een ander menselijk wezen.

Natuurlijk zijn er andere technieken opdat de telefoon een goede reflex kan worden;

Het zou me een genoegen zijn u daarover te spreken.
Mijn telefoon: 02 702 64 74

Posted in News to share - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stéphane Depaepe

Team Building 20 jaar Phcom

Van Stéphane Depaepe, het 11.07.2016
Team Building 20 jaar  Phcom

Workshop “Lichaam en Stem” op 8 juli 2016

Wij danken Nadia dat we ons mochten onttrekken uit onze dagelijkse gewoontes om ons te concentreren op ons belangrijkste werk instrument : onze stem.

Met een goed verankerd en verenigd lichaam (voeten, benen, bekken, rug, nek), bewust van ons zwaartepunt en de mond goed geopend, kunnen we ons allemaal met een grotere impact uitdrukken: standvastig, zelfverzekerd, vloeiend, duidelijk, ...

Dit is een prachtige basis voor de toekomst en onze manier van prospecteren.

Gelijklopend en om deze mooie dag te vervolledigen geven we jullie hierbij 2 links met tips omtrent hygiëne en de bescherming van onze stem:

 

Herinneringen aan onze dag

Posted in News to share - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
bruxelles capitale cheques entreprises