phcom - business development
login

Please register

Remember me
Learning blog
Yasmina Kabdani

Nieuwe functie : DELETE company

Van Yasmina Kabdani, het 16.02.2021
Nieuwe functie : DELETE company

Als je nu een company verwijdert, verschijnt het nu in het rood, zoals dit:

 

 

Met de knop "Restore" kunt u het bedrijf herstellen als je een fout hebt gemaakt of als het bedrijf weer actief wordt.

Tijdens je zoekopdrachten kan je in het tabblad Companies filteren op "Show deleted", zodat ook de verwijderde bedrijven in het resultaat verschijnen. De "niet-actieve" ondernemingen zullen dus in het rood verschijnen.

 

Dit helpt ons bij het importeren van een bestand, als er bedrijven zijn die wij willen importeren maar die niet langer actief zijn, dan zal dit bij het importeren worden gemeld, en zullen wij geen dubbele bedrijven hebben en dus vervuiling van de DB vermijden.

Deze functie maakt het ook mogelijk om deze niet-actieve ondernemingen te volgen. 

------------------------------------------------------------------- 

Ter informatie: een onderneming die een status heeft van opening faillissement moet niet verwijdered worden omdat haar status volgens de KBO actief blijft. In tegenstelling tot een vennootschap die haar activiteiten heeft stopgezet of in staat van sluiting van de vereffening

 

 

Posted in Use of dm.phcom.be - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Yasmina Kabdani

Nieuwe functie: tabblad FAQ's ❓

Van Yasmina Kabdani, het 04.01.2021
Nieuwe functie: tabblad FAQ's ❓

Wij zijn blij om u deze nieuwe functie in Database Management: een direct antwoord op al uw gebruiksvragen, de Frequently Asked Questions (FAQ's).

 

Tijdens het inloggen op de DM hebben jullie waarschijnlijk een nieuwe FAQ-knop opgemerkt die jullie het leven makkelijker maakt. Het getal is het aantal beantwoorde vragen. In deze foto hieronder gaat het bijvoorbeeld om het tabblad Cockpit met 3 vragen:

 

 

Wanneer je op de knop klikt, gaat je naar de FAQ's waar alle antwoorden op de vragen in het bijbehorende tabblad vindt. Je kunt ook de gewenste taal selecteren (Frans, Nederlands en Engels) en je kunt ook het tabblad kiezen :

 

Klik op een vraag en je krijgt het antwoord dat wordt aangevuld met verklarende diagrammen en afbeeldingen :

 

 

 

Heb je een vraag ? Je krijgt onmiddelijk een antwoord ! 

En je gebruikt PHCom DM efficiënter.

Posted in Use of dm.phcom.be - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Yasmina Kabdani

Definities Actions & Results 2020

Van Yasmina Kabdani, het 03.06.2020
Definities Actions & Results 2020
Actions & Results Definities
Absent De prospect was niet aanwezig op het moment van het bezoek.
Administration Onderzoek moet worden gedaan of een vraag stellen (ticket).
Argumented Argumentatie, men praat met de beslisser en/of verkrijgt informatie, er is effectief contact geweest. Bijvoorbeeld, een interessante informatie die de secretaresse ontvangt is een Argu.
Blocked Ik kan niet naar de juiste persoon worden verbonden, ik ben altijd geblokkeerd door de secretaresse.
Bridge Het doorgeven van informatie aan een ander dossier.
Call Er wordt een oproep verricht of geprogrammeerd naar het bedrijf.
Call Client De klant bellen na de vergadering.
Canceled Client Een afspraak die wordt gemaakt en vervolgens door de klant geannuleerd.
Canceled Prospect Een afspraak wordt gemaakt en geannuleerd door de prospect.
Customer Contact Na een telefonisch interview gesprek de informatie die door de klant wordt gegeven moet gedocumenteerd worden.
Client Day Het is een dag die georganiseerd wordt tussen de klant en het team dat aan het dossier van de klant werkt om het dossier, de doelstellingen, de opmerkingen, enz. te bekijken.
Mail In Ontvangst van een e-mail van de prospect.
Mail Out Het sturen van een e-mail naar de prospect.
Feedback Een informatie-uitwisseling wordt gegeven door de klant.
Not Interesting Filter, het bedrijf is niet interessant voor uw bedrijf.
LinkedIn Ga via LinkedIn om een eerste contact te leggen.
Lost De prospect heeft negatief gereageerd op een aanbod of heeft een afspraak geannuleerd.
Mailing Nieuwsbrieven versturen, mailing.
Monthly Customer Contact Maandelijks meeting met de klant.
Meeting Meeting, een afspraak is gepland met de prospect.
Not Interested Niet geïnteresseerd, het prospect is niet geïnteresseerd.
No Answer Het telefoonnummer gaat over, maar er wordt niet geantwoord of de lijn is altijd bezet.
Not Available De persoon in kwestie is in een vergadering, op vakantie of ziek.
Offer Offerte, een offerte wordt gedaan, het bedrag, de ratio (percentage kans om te verkopen) en de einddatum kunnen worden aangegeven.
Pending Er is een offerte verzonden en wachten op een antwoord.
Postponed Client Een afspraak wordt door de klant uitgesteld.
Postponed Prospect Een afspraak wordt door de prospect uitgesteld.
Quality De mening van de klant over de kwaliteit van de PhCom-ervaring, zijn tevredenheid.
Sale Er is een verkoop.
Stop Elke actie met betrekking tot dit bedrijf moet worden stopgezet (en de reden ervan moet worden vermeld).
Team Contact Na een telefonisch gesprek, een informatie werdt door gegeven door het team en het moet gedocumenteerd te worden.
Virtual Meeting Vergadering per videoconferentie, online vergadering of per telefoon.
Voicemail Het gaat naar de voicemail (vermelden in comment of u een bericht hebt achtergelaten of niet).
Wrong Number Het nummer is onjuist. Het nodige onderzoek is gedaan, dus een ticket sturen.

 

Posted in Use of dm.phcom.be - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stéphane Depaepe

Het management van uw btb prospectie

Van Stéphane Depaepe, het 28.01.2013

Het management van uw btb prospectie, werd verder verbeterd:

  • Het slagingspercentage richting ingeplande afspraak per gesprek, 
  • wie wanneer terugbellen
  • het aantal niet interessante of niet geïnteresseerde contacten.
  • ...

 

Er is ook een directe doorklikfunctie om de oorzaken van deze kwalificatie te ontdekken, alsook de vervolgacties: neergelegde offertes, vervolgafspraken of terugbelacties. 

Gerealiseerde acties van uw verkopers analyseren laat toe de resultaten te verbeteren. De PHCom manager laat dus op deze manier toe om commerciële actiepunten te begrijpen en ontdekken.

Ontdek vanaf vandaag dit instrument voor uw verkoopaanpak. Bel direct naar 02.702 64 74

Posted in Use of dm.phcom.be - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
Stéphane Depaepe

Welke prioriteiten bij het prospecteren?

Van Stéphane Depaepe, het 02.03.2009
  • Zijn alle bedrijven potentiële klanten?
  • Zijn die bedrijven potentiële klanten met dezelfde intensiteit?
  • Welke acties kan men prioritair toepassen?

Om deze vragen te beantwoorden leidt de " Prospection Relationship Management (PRM) ons in 3 stappen.

  1. Segment definiëren:
    Het is interessant om over de criteria na te denken die " op eerste zicht" een identificatie van potentiële bedrijven definieert.
    Het type activiteit, de grootte ( omvang van het bedrijf), de ligging (vestigingsplaats) en/of specifieke info ( aantal users, ranking van bedrijf in professionele lijsten) zijn van groot belang.
  2. Project classificeren:
    Op basis van een eerste contact kan men info verzamelen en zodoende onderverdelen in A,B,C,D volgens interesse en verkoopmogelijkheden van de prospect.
  3. Acties een prioriteit geven:
    Dit is de verantwoordelijkheid van de prospector.
    Hij is immers de best geplaatste om te beslissen welke acties van toepassing zijn en wanneer die moeten gebeuren.

Dankzij deze classificatie kan men de prospectie campagne positief beïnvloeden wat betere resultaten oplevert.

Posted in Use of dm.phcom.be - Telemarketing - Development Center - Call Center - Brussel
U kan dit artikel downloaden
bruxelles capitale cheques entreprises